۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۹۸۴۸۷
امیر سیاری:

حمایت همه‌جانبه از نخبگان و پژوهشگران افزایش قدرت و توسعه کشور را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: باید مسئولان همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها بر توسعه علم و علم‌آموزی تاکید کرده‌اند، نسبت به این ظرفیت عظیم توجه لازم را داشته باشند و با حمایت خود به توسعه همه‌جانبه کشور کمک کنند.
حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز وارد قزوین شد و با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این دانشگاه با توانمندی دانشجویان و نخبگان قزوینی از نزدیک آشنا شد.

 

وی ضمن بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: حمایت از دانش‌پژوهان و نخبگان و دانشجویان مستعد زمینه رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و ارتقاء مباحث علمی و پژوهش‌ها را در راستای افزایش روزافزون قدرت کشور مهیا خواهد کرد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید مسئولان همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها بر توسعه علم و علم‌آموزی تاکید کرده‌اند نسبت به این ظرفیت عظیم توجه لازم را داشته باشند و با حمایت خود به توسعه همه‌جانبه کشور کمک کنند.

 

دریادار سیاری با اشاره به مولفه‌های موفقیت عنوان کرد: خستگی‌ناپذیری، هوشمندی، غیرت و انگیزه از مهمترین اسباب و رموزی است که در کنار تلاش و برنامه‌ریزی می‌تواند مسیر موفقیت افراد را هموارتر کند.

 

وی ادامه داد: فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دستاورد‌های علمی و پژوهشی این مرکز دانشگاهی مطلوب است و تجربیات آن می‌تواند به‌عنوان الگویی برای دیگر مراکز آموزشی و دانشگاهی مطرح شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر افزایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد: اگر این ارتباط منطقی و لازم میان دانشگاه و مراکز صنعتی برقرار شود بی شک نتیجه آن در آینده خودکفایی در همه ابعاد با توسعه علمی کشور خواهد بود.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت‌های حاصله در دانشگاه آزاد قزوین خاطرنشان کرد: پژوهشگران و دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند ضمن بازدید از مراکز نیروی دریایی کشور و دستاوردهای مختلف ما در زمینه تولید انواع موشک‌، ناوشکن و زیردریایی نظاره‌گر پیشرفت‌های نظامی کشور باشند./1330/د102/ی

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات