۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۹۸۸۲۸
امام جمعه شهرستان زرند:

شعار مرگ بر آمریکا تمام شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زرند با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ایران اسلامی هیچ گاه دشمن واقعی خود را فراموش نخواهد کرد و طنین مرگ بر آمریکا تمام شدنی نیست.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور فرامین رهبر معظم انقلاب است از این رو گروه های سیاسی باید مواظب باشند تا فضا را برای سوء استفاده دشمنان فراهم نکنند.


وی با بیان این که ایجاد اختلاف در جامعه از برنامه های دشمن است، تصریح کرد: یکی از برنامه های دشمن ایجاد اختلاف و دودستگی در جامعه است و رهنمودهای مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.


حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای اشاره و اظهار کرد: ایشان با اشراف کامل به مسائل، نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند و ایران اسلامی اجازه کوچکترین نفوذ و تحرک را به دشمنان نخواهد داد.

 

وی بیان کرد: آزمایش موفقیت آمیز موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران استکبار جهانی و وابستگان به آنها را مبهوت کرده است و با این آزمایش آمریکایی ها گزینه نظامی روی میز خود را حذف کرده اند.


امام جمعه زرند با اشاره به فرا رسیدن روز مقابله با استکبار‌‌ جهانی و با تأکید بر اینکه ایران اسلامی هیچگاه دشمن واقعی خود را فراموش نمی‌کند و طنین مرگ بر آمریکا مردم ایران تمام‌شدنی نیست، ابراز داشت: در روز چهارشنبه، ساعت 9 صبح مراسم راهپیمایی 13 آبان از محل چهار راه شهید باهنر زرند برگزار می‌شود‌.


حجت الاسلام ابراهیمی نقش نوجوانان و جوانان را در نهضت پیامبرخاتم (ص) نقش بسیار بزرگ و مهمی برشمرد و ابراز داشت: بخش عظیمی از این جوانان همواره یاری کننده این نهضت بودند.


وی خاطر نشان کرد: نخستین درسی که شهدا به ما می دهند این است ادامه دهنده راهشان باشیم، پرچم حق را باید بشناسیم، و شهدا این را از ما می خواهند بصیرت داشته باشیم، خواب نباشیم و اهل تشخیص باشیم.


امام جمعه زرند بیان کرد: امروز پرچم حق و پرچم سیدالشهدا، پرچم این شهدا بردوش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای حفظه الله تعالی است و پرچم باطل و یزیدیان آن دوران و یزیدیان امروز، طاغوت ها بردوش استکبار جهانی و به رهبری آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود است که بیشترین دشمنی را با اسلام دارند.


وی صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود را محکوم کرد و اظهار داشت: آل‌سعود از دیرباز دشمنی فراوانی با شیعیان داشته و حکم اعدام شیخ‌ نمر‌ در ادامه این دشمنی‌هاست و قطعا این حکم از نظر همه جهانیان و مسلمان محکوم است و مسلمانان باید در مقابل کار ننگین دولت عربستان ایستادگی کنند./9709/302/ب1

ارسال نظرات