۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۹۸۸۶۴
حجت الاسلام حسینی خبر داد؛

دوره تربیت مربی امید در شهر مقدس قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره سه روزه تربیت مربی طرح امید(آینه) توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در شهر مقدس قم برگزار شد.
محمد شريف حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام محمدشریف حسینی مدیرعامل نهاد صیانت از نهاد خانواده کشور، امروز در جمع خبرنگاران گفت: این دوره برای جوانان مسجد امام حسن عسکری(ع) تهران به صورت اردویی برگزار شد و افراد با مراحل مختلف دوره اعم از آموزش مهارت‌های زندگی، مهندسی دانش و اطلاعات، برنامه ریزی و … آشنا گردیده و مترصد برگزاری دوره در شهر تهران هستند.

 

مربی کشوری طرح امید ابراز داشت: فضای معنوی شهر مقدس قم بر اجرای شایسته این دوره حاکم بود و اعضاء مشارکت فعال و پیگیری داشتند.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: طرح امید از طرح‌های مصوب معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است که توسط بنیادهای صیانت از خانواده و موسسه خادمان علم و اخلاق در سراسر کشور در حال اجرا است.

 

وی در توضیح این دوره افزود: طرح امید یک طرح عام است که برای گروه‌های در معرض بزه و آسیب و همچنین افراد آسیب دیده برگزار می‌شود و در این طرح که بر مبنای آیات کریمه قرآن و سیره تربیتی معصومین (ع) تهیه شده افراد با مهارت‌های مختلفی آشنا می‌شوند که به تغییر و ارتقاء رفتار منجر می‌شود و بیشتر یک دوره مهارتی است تا یک دوره صرفا آموزشی باشد.

 

گفتنی است استان فارس از استان های پیشرو در برگزاری دوره مذکور در سراسر کشور است./839/203/ب3

ارسال نظرات