۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۹۸۹۱۰

تولیت آستان مقدس علوی با وزیر ارتباطات ایران دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات ایران در جریان سفر به عراق با تولیت آستان مقدس علوی دیدار و به بررسی راه‎های افزایش تعاملات و همکاری‎ها پرداخت.
حجت الاسلام سيد نزار هاشم حبل المتين، توليت آستان مقدس علوي و محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جمهوري اسلامي ايران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی، روز گذشته در دفتر خود در نجف اشرف با محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

واعظی پس از این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران، سفر به عراق را به دعوت وزیر ارتباطات این کشور خواند و گفت: هدف از این سفر افزایش همکاری و گسترش شبکه‎های مخابراتی است.


وی از توافق بین وزارت ارتباطات و تولیت آستان مقدس علوی برای گسترش همکاری‎ها خبر داد و افزود: در دیدار با تولیت آستان مقدس علوی نیز راه‎های کمک رسانی و خدمت به زائران بارگاه امام علی (ع) و اربعین حسینی (ع) را مورد بررسی و گفت‎وگو قرار دادیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران پس از این دیدار به زیارت حرم امام علی (ع) پرداخت و در جریان توسعه حرم مطهر و امکانات رفاهی برای زائران قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: با مشاهده طرح های توسعه حرم مطهر امام علی (ع) خرسند شدیم و امیدواریم این پروژه ها با موفقیت به پایان برسد تا زمینه راحتی بیشتر زائران فراهم شود./994/ب903/د

ارسال نظرات