۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۳۵۲
همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد انجام شد؛

رونمایی از کتاب «گذری بر تحقیق و پژوهش» به همت پژوهشسرای امام رضا

خبرگزاری رسا ـ همزمان با «هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران» مشهد کتاب تازه تالیف «گذری بر تحقیق و پژوهش» به همت پژوهشسرای امام رضا علیه السلام رونمایی شد.
کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مهدی صباغ‌مقدم، مدیر پژوهشسرای امام رضا علیه السلام در این رابطه گفت: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با روش تحقیق و ارائه نقشه راه در حیطه تحقیق و پژوهش، پژوهشسرای امام رضا علیه السلام کتاب «گذری بر تحقیق و پژوهش» را تالیف و چاپ کرده است.

صباغ‌مقدم اظهار کرد: این کتاب با زبانی ساده کلیه مباحث مورد نیاز تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی و دانش آموزی پیشرفته را در قالب موضوعاتی کاربردی ارائه کرده که برای دانش آموزان علاقمند به شرکت در جشنواره های علمی به ویژه جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی و همایش های علمی منبعی موثر است.

وی ادامه داد: این اثر با تلاش «محمد سهرابی» در 8 فصل به نگارش درآمده که در آن به مباحثی همچون «تحقیق و پژوهش از نگاه دین مبین اسلام»، «اهمیت تحقیق و پژوهش»، «روش های گردآوری اطلاعات»، «آشنایی با روش های و آزمون های آماری» و «ارائه گزارش پژوهش» پرداخته است.

صباغ‌مقدم افزود: این کتاب در 204 صفحه و در شمارگان 1000 نسخه در قطع وزیری در مهر ماه سال 94 چاپ و منتشر شده است./1310/د102/ق

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات