۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۳۹۳
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد توسعه می یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان از توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد و گفت: در این راستا سه ملک همجوار مدرسه کمالیه خریداری شده است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای توسعه فضای آموزشی و اداری مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، اقداماتی صورت گرفته است.


وی با بیان این که سه ملک همجوار مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به منظور توسعه این مدرسه خریداری شده است، افزود: ملک های خریداری شده به مساحت هزار و 50 مترمربع است.


حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که تخریب ملک های خریداری شده صورت گرفته است، عنوان داشت: تاکنون نقشه ساخت این زمین از سوی مهندسین دفتر فنی و عمران حوزه های علمیه تهیه شده است.


وی با بیان این که هم اکنون مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در مساحتی بیش از 650 مترمربع و در سطح دو فعالیت می کند، یادآور شد: 176 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.


مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه بیان داشت: در فضای خریداری شده زیرزمین و دو طبقه در جهت توسعه فضای آموزشی، اداری و حجره طلاب ساخته می شود.


وی هدف از توسعه فضای آموزشی و اداری مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد را فراهم کردن شرایط مطلوب رفاهی طلاب و کادر اداری مدرسه بیان کرد.


حجت الاسلام مبلغی یادآور شد: در ابتدای سال جاری نیز برخی مدارس علمیه استان با توجه به درخواست هایی که داشتند، برخی امکانات در اختیار آنان قرار گرفته و مدارس تجهیز شده اند.


وی در ادامه از تعمیرات مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: ساختمان چهار اتاقه با زیربنای 79 مترمربع در مدرسه ساخته شده است.


مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه تصریح کرد: در قسمت جنوب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر چهار حمام احداث شده است.


وی با بیان این که تعمیراتی نیز در قسمت حجره ها و آشپزخانه مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر صورت گرفته است، ادامه داد: اتاقت نگهبانی این مدرسه نیز هم اکنون در حال ساخت است.


حجت الاسلام مبلغی یادآور شد: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید نیز رنگ آمیزی کل ساختمان مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر انجام شده است./9459/302/ب1

ارسال نظرات