۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۴۳۶
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

13 آبان امسال باید توهم رابطه با آمریکا را از بین ببرد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اینکه رابطه ایران با استکبار جهانی تا زمانی که دست از مکر و حیله خود برندارد به حالت گرگ و میش خواهد بود، گفت: 13 آبان امسال باید توهم رابطه با آمریکا را از بین ببرد.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت‌الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به روز 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: این روز نماد استکبارستیزی است و این معنا را به ذهن‌ها می‌آورد که انسان‌ها در راه اعتقادات خود بایع موانع را کنار بزنند.

 

وی یکی از راه‌های سعادت انسان‌ها را مقابله با مستکبران عالم دانست و اظهار کرد: سلطه‌جویان دست به هر جنایتی زده و انسان‌ها را از نعمت‌های الهی محروم می‌کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین افزود: روز 13 آبان یادآور به شهادت رسیدن تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که در مقابل انقلاب و ولایت احساس تکلیف کرده و مقابل استکبار ایستادند.

 

حجت‌الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه در 13 آبان جوانان انقلابی نتوانستند ظلم آمریکایی‌ها تحمل کنند، ابراز کرد: سفارت آمریکا به دست جوانانی تسخیر شد که آگاه به پلیدی و جاسوسی دشمن بودند و تعدادی از جاسوسان دشمن را نیز دستگیر کردند.

 

وی هم‌چنین این روز را مصادف با سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه دانست و گفت: این روحیه استکتبارستیزی امام بود که موجب شد هجرت در راه خدا را بپذیرد که در نتیجه به برکت این اقدام انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اینکه تا زمانی خوی استکباری وجود دارد روحیه استکبارستیزی نیز باید ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما شاهد آن هستیم که آمریکا و اسرائیل بسیار ظالمانه‌تر از کشته به کشتار مردم مظلوم کشورهای جهان مشغول هستند تا جایی که کشورهای دیگر همانند عربستان را نیز تحریک کرده تا مردم مظلوم یمن را قت عام کنند.

 

هدف برجام نباید برقراری رابطه با آمریکا باشد

این مسؤول با اشاره به تفاوت 13 آبان امسال با سال‌های گذشته بیان کرد: باید همه افراد جامعه در 13 آبان امسال حضور جدی داشته باشند تا بار دیگر به دشمن نشان دهند تا زمانی که دست از زورگویی خود برداشته مقابله با او ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه افزود: در برجام به طور اشتباه این تصور وجود داشت که دشمنی‌ها تمام شده و استکبارجهانی دست از توطئه‌های خود برداشته است در حالی که ملت هوشیار ایران می‌دانند که هدف برجام نباید برقراری ارتباط با آمریکا باشد و ما در محدوده مباحث هسته‌ای هیچ مذاکره‌‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه رابطه ایران با استکبار جهانی به حالت گرگ و میش خواهد بود، اضافه کرد: تا زمانی که غربی‌ها به مکر و حیله خود ادامه داده و دست از رفتاری‌های ظالمانه خود برندارند ملت ایران هیچ ارتباطی با آن‌ها نمی‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام عباسی در پایان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود آمریکا را تروریست به ذات معرفی می‌کند، ابراز کرد: در 13 آبان سال جاری برای از بین بردن توهم رابطه با آمریکا باید شعار مرگ بر آمریکا باصلابت و کوبنده‌تر بیان شود./955/302/ب3

ارسال نظرات