۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۵۵۴
از سوی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی؛

نشریه «حرم» ویژه کودکان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه نشریه «حرم» که با محوریت کودکان زائر حرم مطهر تنظیم شده است، از سوی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی منتشر شد.
ويژه نامه نشريه «حرم»

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در این ویژه نامه تلاش شده تا مفاهیم اخلاقی به طور غیر مستقیم در قالب های نقاشی، شعر، جدول و داستان برای کودکان شش تا 10 بیان شود.


«نوید کوچولو و خاله زهره در حرم»، «ما بچه ها هم مهم ایم»، «قشنگ ترین جای دنیا»، «ضمانتی برای آهو»، «آداب زیارت»، «پرواز فرشته ها»، «جدول»، « مسابقه» و «اوریگامی» تعدادی از عناوین این ویژه نامه است.

همچنین داستان‌ها و احادیثی از امام رضا علیه السلام، رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت علی علیه السلام از جمله مطالبی است که در این ویژه نامه به آن پرداخته شده است.


چیستان، رنگ آمیزی، معرفی کتاب، آشپزی و نقطه چین از دیگر مطالبی است که در این مجموعه گردآوری شده تا اوقات شاد و سرگرم کننده ای برای کودکان فراهم کند.


ویژه نامه حرم در قالب داستان های زیبا، همراه با تصاویری جذاب ویژه گروه‌های سنی دوره الف و ب و در قطع خشتی تهیه و تنظیم شده است و فرزانه رئیس الساداتی تصویر گری این اثر را بر عهده داشته است./1308/101/ب3
 

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات