۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۹۹۵۹۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل:

13 آبان هیبت استکبار جهانی شکسته شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: یوم‌الله 13 آبان یکی از سرنوشت سازترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور تبلور شجاعت، غیرت و سرافرازی جوانان این مرز و بوم است.
راهپيمايي 13 آبان در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سمیع الله مردان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در 13 آبان سه واقعه مهم رخ داده است گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 43، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)‌ در 13 آبان 58 را در تاریخ مبارزات انقلابی ملت سرافراز ایران ثبت کرده است.

 

وی افزود: جامعه انقلابی ما به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان از 13 آبان 43 درس پیروی از رهبری، از 13 آبان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و ستم و از 13 آبان 58 درس ایمان، استواری و برائت از شیاطین و زورگویان را آموخته اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه یکی از مهمترین دستاورد های تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را شکسته شدن هیبت استکبار جهانی دانست.

 

حجت الاسلام  سمیع الله مردان با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکای 13 آبان امسال کوبنده‌تر از سال گذشته خواهد بود، افزود: راهپیمایی 13 آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از قبل سر خواهند تا بداند مبارزه با استکبار در وجود مردم ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه از اقشار مختلف مردم شهرستان آران و بیدگل، دانش‌آموزان، دانشجویان، هیئات مذهبی، مداحان، اعضای کانون های فرهنگی و مراکز و خانه های قرآن، طلاب علوم دینی و فرهنگیان جامعه دعوت کرد تا  با حضور وحدت آفرین و شکوهمند خود در راهپیمایی روز 13 آبان با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان، شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب در جبهه استکبارستیزی تجدید بیعت کنند و ثابت کنند در مسیر انقلاب، آرمان امام، شهدا و ملت تا پای جان ایستاده اند./1307/303/ب3 

ارسال نظرات