۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۹۹۶۲۴
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت به نظام جمهوری اسلامی عملی مقدس است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با با اشاره به تقدس خدمت در نظام اسلامی گفت: هدف از خدمت باید رسیدن به رضایت الهی باشد تا ماندگار شود.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای عقیدتی سیاسی سپاه، با بیان این که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مقدس‌ترین خدمت‌ها است، خاطرنشان کرد: اگر خدمت همراه با رضایت خدا باشد هم مورد قبول خداوند خواهد بود و ثواب و پاداش الهی را در بر خواهد داشت.

 

وی با اشاره به این که قرآن حقایقی دارد و ثبت اعمال از حقایق قرآن است، گفت: تمام اعمال انسان از ریز تا درشت در پیشگاه خدوند ثبت و ضبط می‌شود و انسان مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

 

استاد حوزه علمیه قم افزود: انسان نباید تنها به فکر این دنیا باشد بلکه باید برای آخرت خود هم توشه بردارد و این دنیا را مکانی و فرصتی برای رسیدن به سعادت در آخرت بداند.

 

وی با اشاره به ایمان مستودع اظهار داشت: ایما مستودع یعنی ایمانی که بتواند انسان را نجات بدهد و این ایمان جز با توسل به اهل بیت(ع) و عمل بر طبق دستور معصومین ممکن نیست.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: اگر هدف انسان رسیدن به رضایت خدا باشد اعمالی انجام می‌دهد که مطابق شأن خداپرستی باشد و در این صورت است که انسان ماندگار می‌شود./843/پ202/ج

ارسال نظرات