۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۹۹۷۷۱

چند خبر کوتاه از آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ اکران ویژه فیلم « محمد رسول الله» برای خبرنگاران و هنرمندان تبریز، بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت 13 آبان و رتبه برتر روابط عمومی شرکت گاز استان از مهم‌ترین اخبار آذربایجان شرقی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از اکران ویژه فیلم سینمایی « محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی برای خبرنگاران و هنرمندان به همراه خانواده های آنان خبر داد و گفت: فیلم « محمد رسول الله» روز شنبه 16 آبان سال جاری راس ساعت 20 در محل سینما 29 بهمن تبریز برای خانواده های خبرنگاران و هنرمندان اکران می شود.


وی با بیان این‌که تماشای فیلم فوق با ارایه کارت خبرنگاری و کارت هنری ممکن خواهد بود، افزود: بنابراین خبرنگاران و هنرمندانی که برای تماشای فیلم « محمد رسول الله» به سینما 29 بهمن مراجعه می کنند، بایستی کارت شناسایی به همراه داشته باشند.


رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اکران اختصاصی فیلم « محمد رسول الله» در راستای تکریم اصحاب رسانه و هنر، برای خانواده های خبرنگاران و هنرمندان روز شنبه 16 آبان ماه سال جاری به نمایش در خواهد آمد.


گفتنی است، «محمد رسول الله» فیلمی است با ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان زندگی کودکی حضرت محمد (ص) را روایت می‌کند. این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1393 برای اولین بار اکران شد و از روز 5 شهریور 1394 در سراسر کشور آغاز شد.


راهپیمایی 13 آبان تحت تاثیر برجام نخواهد بود

رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان با بیان این‌که انتظار کشورهای غربی تحت تاثیر قرارگرفتن مراسم روز 13 آبان از تصویب برجام (برنامه جامع مشترک هسته ای) است، گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نادرستی این تصور را به اثبات خواهند رساند.


وی با بیان این‌که برجام نتیجه تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقانیت خود در برابر قدرت های استکباری می باشد ، گفت: نباید این تلقی ایجاد شود که با به نتیجه رسیدن برجام ، مشکلات ما با سیاست های استکباری آمریکا حل شده است.


فرماندار تبریز با بیان این‌که حمایت از مستضعفان و استکبارستیزی از آرمان ها و مؤلفه های اصلی نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود، گفت: استکبارجهانی سال هاست که با یک اتهام واهی نظام جمهوری اسلامی را با تحریم های ظالمانه درتنگنا قرار داده است.


شهرتی فر اظهارکرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار به نوعی حرکت در مسیر اعتقادات و اعتلای انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 13 آبان عکس العمل طبیعی مردم انقلابی ایران در مقابل ظلم هایی است که دولت آمریکا درحق ما روا داشته است.


راهپیمایی 13 آبان روز اعلام نفرت از استکبار جهانی است

سپاه عاشورا با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، تأکید کرده است: 13 آبان یادآور روزی است که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرده از سیاست های منافقانه و مزورانه آمریکا برداشتند و امام راحل(ره) با آن موضع گیری حکیمانه و مقتدرانه که از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم تعبیر کردند بر عملکرد سیاسی دانشجویان مهر تایید زدند.


این بیانیه ادامه می دهد: امروز آمریکای جنایتکار و مدعی دموکراسی و حقوق بشر خیال می کند مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی خیانت ها، جنایت ها و زیاده خواهی های آنان را از آغاز انقلاب با تحمیل جنگ نابرابر، ترور شخصیت های سیاسی و دینی و دانشمندان هسته ای، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و فتنه سال 88 را از یاد برده اند، در حالی که 13 آبان بهانه ای است که امت ایران اسلامی عمق کینه خود را که نسبت به استکبار جهانی در سینه هایشان انباشته شده ابراز داشته و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند.


بیانیه فوق ادامه می دهد: اگر امرو رهبر انقلاب سخن از نرمش قهرمانانه در عرصه دیپلماسی به زبان آورده اند در حقیقت به معنی اتمام حجت برای استکبار جهانی است تا به دنیا ثابت شود که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.


در ادامه این بیانیه آمده است: شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از آموزه های مسلم دینی ماست و هر کس که اعتقاداتش ریشه در کربلا داشته باشد هیچ وقت زیر بار ستم و ذلت نمی رود چنان که ما نیز تا بحال نرفته و نخواهیم رفت.


روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی برتر کشوری معرفی شد

هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مسئولان روابط عمومی‌های صنعت نفت سراسر کشور به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.


بر اساس این گزارش هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت در قالب 6 محور اصلی و 12 قالب اثر برگزار و روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی موفق به احراز مقام و رتبه برتر در رشته انتشارات شد و در مراسمی که به همین منظور، با مشارکت روابط عمومی‌های صنعت نفت برگزار شد.


گفتنی است، محمدعلی فتح‌الله‌زاده رئیس روابط عمومی گاز استان با دریافت لوح تقدیر جشنواره از سوی وزیر نفت مورد قدردانی قرار گرفت./935/203/ب1

ارسال نظرات