۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۹۹۴۵
امام جمعه دورود:

آمریکا برای رسیدن به اهداف خود سیاست نفوذ در کشور را پیش گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به این که آمریکا امروز برای رسیدن به اهداف خود راه نفوذ را در پیش گرفته است، گفت: با وجود هوشیاری رهبری، مسؤولان و مردم نظام دشمن هرگز به هدف شوم خود نمی رسد.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا حقیان، امام جمعه شهرستان دورود، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی 13 آبان این شهرستان گفت: 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبارستیزی است.


وی با اشاره به این که کشور ایران از نظر جغرافیایی و ذخایر نفتی از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: قدرت های استعماری از دیرباز به دنبال تسخیر این کشور بوده اند.


حجت الاسلام حقیان با بیان این که انگلیس، اتحاد جماهیر شوروی و در برخی برهه‌های زمانی پرتقال از نخستین کشورهایی بودند که در ایران نفوذ کردند، عنوان داشت: در آن شرایط آمریکا با شعار عدم مداخله در امور داخلی در کشور راه پیدا کرد.


وی یادآور شد: در آن زمان آمریکا با مداخله در امور داخلی کشور ایران حضور خود را پر رنگ و  رقبای خویش را از میدان خارج کرد.


امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به این که مداخله آمریکا در کشور ایران به حدی بود که ایران را به عنوان آشیانه امن خود معرفی می‌کرد، تصریح کرد: رژیم پهلوی نیز گوش به فرمان آمریکا بود.


وی در ادامه با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در ایران به خطر افتاد، اظهار داشت: هدف از تسخیر کشور به دلیل به خطر افتادن منافع آمریکا بود.


حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: با وجود رهبری پیامبرگونه امام راحل و حضور مردم در صحنه نقشه های دشمن علیه کشور ایران خنثی شد.


وی با بیان این که ناکام ماندن دشمن در تسخیر کشور موجب ایجاد تحریم ها برای انقلاب شد، عنوان کرد: با هوشیاری مردم، تدابیر حضرت امام(ره) و پس از آن نیز وجود رهبر معظم انقلاب این تحریم‌ها نتوانست ایران را به زانو درآورد.

 

امام جمعه شهرستان دورود تصریح کرد: تحریم‌ها نه تنها نتوانست به کشور ضربه بزند بلکه موجب افزایش قدرت کشور در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شد.


وی با اشاره به سیاست‌های کنونی آمریکا علیه کشور ایران، افزود: امروز نیز آمریکا برای رسیدن به منافع خود سیاست نفوذ به کشور را در پیش گرفته است.


حجت الاسلام حقیان هدف دشمن از نفوذ بین برخی مسؤولان نظام و مردم را رسیدن به اهداف شوم خود بیان کرد و افزود: آمریکا در سیاست خود نیز با شکست مواجه می‌شود.


وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب به مردم و مسؤولان در برابر نفوذ دشمن تصریح کرد: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مسؤولان نظام و مردم  توطئه نفوذ دشمن خنثی می شود.


شعار مرگ بر آمریکا همچنان در کشور طنین انداز است

امام جمعه شهرستان دورود بیان داشت: تا زمانی که استکبار جهانی از خوی استکباری و جنایات خود دست بر نباشد، شعار مرگ بر آمریکا در کشور همچنان طنین انداز است./9459/203/ب2

ارسال نظرات