۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۰۰۲۰۳
همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات؛

بیش از 40 نشریه آستان قدس رضوی در معرض دید عموم قرار می گیرد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، بیش از 40 نشریه آستان قدس رضوی در معرض دید عموم قرار می گیرد.
بيش از 40 نشريه آستان قدس رضوي در معرض ديد عموم قرار مي گيرد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در تهران بیش از 40 نشریه آستان قدس رضوی آماده حضور در این عرصه فرهنگی می شوند.

 

در این نمایشگاه که از 16 تا 22 آبان ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود، علاوه بر حضور  موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، نشریات مختلف داخلی نیز حضور خواهند داشت.

 

روزنامه قدس و ماهنامه زائر به نمایندگی از موسسه فرهنگی قدس، فصل نامه آستان هنر، نشریه موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، هفته نامه حرم از اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی و دوفصل نامه های آموزه های قرآنی، حقوق کیفری، فقه مدنی، فقه اسلامی و پژوهش های اجتماعی اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

 

فصل نامه اطلاع رسانی و کتابداری از سازمان کتابخانه ها، ماهنامه «جریان امروز» از موسسه خدمات مشاوره ای، فصل نامه پژوهشنامه خراسان بزرگ و چاپ و نشر از دانشگاه امام رضا علیه السلام و فصل نامه مشکوه از بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی از دیگر نشریات شرکت کننده این مجموعه است که با مجوز انتشار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد./1308/د102/ق 

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات