۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۴۰۵
مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس:

اعدام شیخ نمر پرونده ننگین رژیم سعودی را سیاه ‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس گفت: آل سعود با اعدام شیخ نمر، پرونده ننگین خود را سیاه‌ تر می کند.
شيخ نمر باقر النمر

حجت الاسلام مرتضی اولیایی مدیر حوزه علمیه بادران بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر اینکه حاکمان آل سعود بدانند که اعدام شیخ نمر سرانجامی جز سقوط آنان نخواهد داشت، گفت: اعدام این روحانی شیعی مبارز یک حرکت سیاسی ناپخته بوده که اگر صورت بگیرد تبعات سیاسی فراوانی به دنبال خواهد داشت. 

 

وی با اشاره به اینکه با اجرای حکم اعدام شیخ نمر هیچ امتیازی نصیب عربستان نمی شود افزود: اعدام شیخ نمر اثرات خیلی بدی بر دولت و به ویژه حکام آل سعود خواهد داشت.

 

مدیر حوزه علمیه براداران بندرعباس، این دست اقدامات عربستان را تلاشی بیهوده برای تحقق اهداف سیاسی خود در منطقه از جمله فشار بر شیعیان و گرفتن امتیازاتی بیشتر دانست و تصریح کرد: به طور قطع این نوع رفتار عربستان با علمای اسلام عواقب سنگینی خواهد داشت. 

 

حجت الاسلام اولیایی با بیان اینکه اعدام شیخ نمر نه فقط در بین مردم عربستان بلکه در منطقه تبعات شومی دارد ابراز داشت: قطعا این اقدام آل سعود مورد سرزنش مردم و محکومیت جامعه اسلامی قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به وظیفه علما و دانشمندان جهان اسلام در جلوگیری از اجرای این حکم احمقانه اذعان داشت: علما، حاکمان و عدالت خواهان جهان اسلام وظیفه دارند جهان اسلام را بیدار و از اجرای این حکم ظالمانه گرفته شود و نگذارند آل سعود به اهداف شوم خود دست یابد.

 

مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس در پایان با بیان اینکه رژیم سعودی با اعدام شیخ نمر پرونده ننگین خود را سیاه‌تر می کند، تصریح کرد: حکم اعدام شیخ نمر از سوی دولت عربستان تیر خلاصی به خود این دولت است، آل سعود با این جنایت گور خود را کنده و در واقع حکم نابودی اش را امضا کرده است./851/302/ب1

ارسال نظرات