۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۶۰۷
رییس حزب یمن آزاد:

آل سعود جز اعتراف به شکست در یمن راه دیگری ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب یمن آزاد اعلام کرد که رژیم آل سعودی راهی جز اعتراف به شکست خود در یمن وشتاب ورزیدن برای نجات خود قبل از فوت وقت ندارد.
ناصر العرجلي رييس حزب يمن آزاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر العرجلی که ریاست جمعیت فرزندان یمن را نیز به عهده دارد، افزود: عربستان باید برای نجات آبروی رفته خود وهیبتی که مضحکه خاص وعام در جهان شده است قبل از فوت وقت دست از لجبازی وعناد بچگانه بر دارد.

 

العرجلی در گفت وگو با پایگاه خبری سام پرس تصریح کرد: گزینه های پیش روی عربستان رو به اتمام است واین کشور متجاوز دائما در همه جبهه های جنگ چه در داخل یمن وچه در عمق خاک خود از سوی قهرمانان یمن متشکل از ارتش وکمیته های مردمی پشت سرهم شکست متحمل می شود.

 

وی تاکید کرد: حمایت آشکار رژیم صهیونیستی وآمریکا از عربستان در تجاوز به یمن که برای جهان ثابت شده نه تنها چیزی را تغییر نمی دهد بلکه حقانیت یمن را بیشتر علنی می سازد وکمک طلبیدن عربستان از مزدوران عرب وبیگانه نیز مانع شکست های فاحش آن نمی شود.

 

العرجلی مذاکرات یمنی- یمنی که قرار است نیمه ماه آینده در ژنو برگزار شود ابزاری در دست رژیم آل سعود دانست وتاکید کرد راه حل سیاسی بحران یمن مذاکرات یمن وعربستان تحت نظارت سازمان ملل را می طلبد چه رژیم آل سعود با کمترین خسارتی از بن بست یمن خارج شود وچه بخواهد آبروی باقی مانده خود را حفظ کند.

 

رییس حزب یمن الحر با تقدیر از روسیه وسلطنت عمان نسبت به حوادث یمن گفت: رهبران سیاسی مسکو ومسقط تا حد زیادی از مهارت وتجربه سیاسی برخوردار هستند.

 

العرجلی نیز متذکر شد انصار الله باید مسؤولیت کامل خدمات رسانی به هموطنان وفراهم کردن فرآورده های نفتی ورفع احتیاجات روزانه و از بین بردن نشانه های منفی مانند بازار سیاه واحتکار را انجام دهد چرا که اینگونه اقدامات ظالمانه در شرایطی که مردم مقاوم یمن با تداوم تجاوز ومحاصره مواجه هستند هیچ توجیهی ندارد. /981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات