۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۰۸۲۶

دبیرکل اتحادیه عرب بر لزوم تلاش برای پایان اشغال فلسطین تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد که برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین تلاش‎های گسترده ای انجام داد.
نبيل العربي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نبیل عربی، دبیرکل اتحادیه عرب شب گذشته با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و خاطر نشان کرد که این دیدار خیلی مهم بود و در جریان آن وضعیت ملت فلسطین در سایه تهاجم رژیم صهیونیستی علیه آن و تلاش در مرحله آینده برای پایان دادن به اشغالگری این رژیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود که این مسائل در نشست روز دوشنبه وزرای خارجه اتحادثه عرب در ریاض که برای رسیدگی به همین مساله برگزار می شود، بررسی خواهند شد.

 

عربی در پاسخ به سوالی درباره تلاش های مقامات تشکیلات رام الله در عرصه بین المللی در سایه تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین اظهار داشت که ما چه انتظاری می توانیم از رژیم صهیونیستی و جامعه بین المللی داشته باشیم. شورای امنیت قطعنامه های الزام آوری در زمینه پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و نیز مساله شهرک سازی و آوارگان صادر کرده است، اما هیچ کدام از این توافقنامه ها اجرایی نشده اند.

 

عباس در جریان این دیدار  وی را در جریان تلاش های تشکیلات خودگردان فلسطین برای تعیین سقف زمانی به منظور پایان دادن به اشغالگری و حمایت از ملت فلسطین در سایه تداوم اقدامات تنش زا و نژاد پرستانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه قدس و مسجد مبارک الاقصی قرار داد./994/ب102/د

ارسال نظرات