۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۰۸۸۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهراء تبریز:

شماره دوم مجموعه سدید آماده چاپ است/ کتابدار این مدرسه نمونه کشوری شده است

خبرگزاری رسا ـ افراشته با اشاره به فعالیت های بخش های مختلف این مجموعه، گفت: کتابدار مجموعه الزهراء (سلام الله علیها) تبریز رتبه نمونه کشوری کتابداری را کسب کرده است.
کتابخانه مدرسه علميه الزهراء (سلام الله عليها) تبريز کتابخانه مدرسه علميه الزهراء (سلام الله عليها) تبريز کتابخانه مدرسه علميه الزهراء (سلام الله عليها) تبريز کتابخانه مدرسه علميه الزهراء (سلام الله عليها) تبريز کتابخانه مدرسه علميه الزهراء (سلام الله عليها) تبريز

 

افراشته مدیر مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فعالیت های پژوهشی این مدرسه علمیه، اظهار داشت: شماره دوم نشریه سدید به همت دو نفر از پژوهشگران برتر این مدرسه آماده چاپ و انتشار و عرضه است.


وی با اشاره به شماره نخست این نشریه ابراز داشت: شماره نخست این نشریه به جهت نبودن بودجه و منابع مالی موفق به چاپ و عرضه گسترده نشد، امیدواریم در خصوص شماره دوم این نشریه با کمک و همکاری خیرین بتوانیم موفق به چاپ شماره دو این نشریه بشویم.


مدیر مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) تبریز با اشاره به فعالیت بسیج این مجموعه، ابراز داشت: بسیج این مجموعه نیز فعال بوده و دارای فعالیت های در خور تقدیر است، خواهران طلبه با عضویت در بسیج طلاب خواهران در زمینه بسیج و بسیجی فعال هستند.


وی با اشاره به کتابخانه مجموعه الزهراء (سلام الله علیها) تبریز، خاطرنشان کرد: کتابخانه این مجموعه  مجهز به قابلیت کاوش دیجیتالی شده است، کتابخانه با این نرم افزار به کتابخانه دیجیتالی مبدل شده است و طلاب می توانند به جستجوی کتاب مورد نیاز خود بپردازند.


افراشته افزود: خانم فرشباف؛ کتابدار کتابخوان این مجموعه بعد از برگزاری سه آزمون در خصوص کتابداری به عنوان کتابدار نمونه کشوری انتخاب شد، کتابدار این مجموعه به جهت تخصص در زمینه کتابداری به شیوه های استاندارد کتابداری در عرصه مشاوره برای کتابداران دیگر استان ها نیز فعال است.


وی با اشاره به تلاش های مجموعه برای ارتقای سطح عملی مدرسه، تصریح کرد: این مجموعه ت
لاش دارد سطح علمی و کیفی مجموعه را ارتقاء دهد و با جهت گیری پژوهش های حوزوی در زمینه مسائل زنان بخشی از مشکلات علمی و تبلیغی جامعه به ویژه استان را پاسخ گو باشند.


فرشباف، کتابدار این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: کتابخانه مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) دارای سه هزار عنوان کتاب، 9 هزار جلد کتاب و مجهز به قابلیت جستجوی کتاب از طریق سیستم دیجیتال است.


وی از جمله برنامه های آتی کتابخانه مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) را افزودن سیستم کاوش تحت وب کتابخانه عنوان و تصریح کرد: با این امکان دیگر طلاب و اعضای کتابخانه و دیگر مشتاقان می توانند به کاوش و جستجوی کتاب های مد نظر بپردازد و از وجود آنها اطلاع پیدا کنند.


فرشباف، استاندارد کتابخانه‌ای را قرار گیری در طبقه زیر زمینی دانست و ابراز داشت: طبق استاندارد کتابخانه باید یا در طبقه زیر زمین و یا در همکف قرار داشته باشد، تلاش داریم با جلب نظر مسؤولان کتابخانه‌ای در حیات مجموعه برای دسترسی دیگر مشتاقان تأسیس کنیم./854/ت302/ق

ارسال نظرات