۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۰۲۱۲۷

الوفاق بحرین انفجار تروریستی ضاحیه لبنان را به شدت محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین ضمن اعلام همبستگی با مردم لبنان، انفجار تروریستی واقع در ضاحیه جنوبی لبنان را به شدت محکوم کرد.
انجمن الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین حادثه انفجار تروریستی ضاحیه جنوبی واقع در بیروت پایتخت لبنان را به شدت محکوم کرد.


در بیانیه صادره از سوی این جمعیت آمده است: عمل تروریستی و بی‌شرمانه‌ای که امنیت کشور دوست و عزیز لبنان را مورد هدف قرار داده است، ساخته دست دشمنان انسانیت و اسلام است.


الوفاق خاطر نشان کرد: عاملان این جنایت، مزدورانی بوده که به دنبال ایجاد فتنه، از میان بردن ثبات و آرامش در منطقه و مبارزه با امنیت ملت‌ها هستند.


الوفاق ضمن ابراز همدردی و تسلیت به شهدای این فاجعه و آرزوی سلامتی برای زخمیان انفجار ضاحیه، همبستگی کامل خود را با لبنان در رویارویی با تروریسم و هرگونه تخریب و ویرانی اعلام کرد.


قابل ذکر است که عصر دیروز، دو انفجار تقریبا همزمان و در خیابان الحسینیه در منطقه «عین السکه» واقع در «برج البراجنه» در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد که در آن 43 شهروند کشته و 239  تن دیگر مجروح شدند. داعش مسؤولیت این اقدام جنایت آمیز را برعهده گرفته است./981/ب902/د

ارسال نظرات