۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۰۲۱۳۷
آیت الله آل‌هاشم در نماز جمعه تبریز:

توهین به اقوام مورد قبول نیست/ ضرورت پرهیز از تجمعات غیر قانونی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سوء استفاده برخی جریان های معاند و موج سواری دشمنان، گفت: مردم آذربایجان هیچ گاه از انقلاب، رهبری و ارزش های اسلامی دور نخواهند شد و با هوشیاری جواب دشمنان خواهند داد.
آيت الله سيدمحمدتقي آل هاشم، امام جمعه موقت تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به توهین برنامه شبکه دو سیما به آذری زبانان، اظهار داشت: این توهین قلب ها را جریحه دار و مردم آذری زبان را آزرده خاطر کرد.

 


وی با تأکید بر دقت و نظارت صحیح در پخش برنامه های سیما، اذعان داشت: مسؤولان صدا و سیما کشور باید و ضروری است بیش از پیش مراقب باشند تا شاهد چنین رویداد هایی در برنامه های صدا و سیما که یک رسانه‌ای ملی است نباشیم، مسؤولان از تکرار چنین توهین هایی جلوگیری کنند.

 


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سوء استفاده برخی جریان های معاند و موج سواری بر این سهل انگاری، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان هیچ گاه از انقلاب و رهبری و ارزش های اسلامی دور نخواهند شد و با هوشیاری جواب دشمنان را که به دنبال سوء استفاده هستند، خواهند داد.

 


وی با بیان این‌که اقدام برنامه قیتیله محکوم است و نباید شاهد چنین رویدادهایی باشیم، ادامه داد: جریان های معاند نظام و انقلاب از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره‌ای به دنبال ضربه به انقلاب بودند و در ادامه این حرکت ها به ائمه اطهار(ع) توهین کردند، ملت آذربایجان این اقدام شبکه های معاند را محکوم می کنند.

 


آیت الله آل هاشم با اشاره به ولایتمداری و عشق مردم آذربایجان به ائمه اطهار(ع)، تصریح کرد: ملت آذری زبان هیچ گاه از مسیر ولایت و عشق به ائمه اطهار جدا نخواهند شد و بر آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی پایبند و بر آن ها تداوم خواهند داشت.

 


وی با تأکید بر قانون مداری و پیروی از قانون در کنار پرهیز از تجمعات غیر قانونی، ادامه داد: مردم هوشیار هستند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد، ملت آذری زبان با قانون مداری جواب دندان شکنی را به دشمنان خواهند داد و آن ها را مأیوس خواهند کرد.

 


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به پروژه نفوذ دشمن و اندیشه تغییر در افکار پلید استعماری، تصریح کرد: شکست پروژه نفوذ دشمن حتمی است، مردم و مسؤولان با پیروی از ولایت فقیه و هدایت های ایشان دشمن را در این پروژه خطرناک ناکام خواهند گذاشت و آن ها را نا امید خواهند کرد.

 


وی با تأکید بر حفظ هوشیاری ملت و مسؤولان خاطرنشان کرد: بعد از مذاکرات هسته‌ای آمریکا جانی و اغوا گر به دنبال نفوذ در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور است، در این شرایط حساس لازم است هوشیاری خود را حفظ کنیم.

 

 

خطیب جمعه تبریز با بیان این‌که ملت ایران از آمریکا و دسیسه های شیطانی آن بیزار هستند، تصریح کرد: ملت با پیروی از ولایت که مسیر خیر، صلاح  و سعادت دنیوی و اخروی جامعه اسلامی و مسیر پیشرفت کشور است، دشمن را در نقشه های پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

 


وی با اشاره به بیانات رهبری در جمع دانشگاهیان بر تداوم پیشرفت علمی و سرعت بخشیدن به آن تأکید کرد و افزود: زحمات تلاشگران عرصه علمی کشور با جهاد در این عرصه قابل تقدیر و تجلیل است و تداوم پیشرفت علمی کشور باید جدی گرفته شود./854/201/ب1

ارسال نظرات