۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۳۰۲۲۴۵
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

سفارت برخی از کشورها به محل طراحی عملیات تروریستی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت دو انفجار تروریستی که در منطقه ضاحیه جنوبی لبنان به وقوع پیوست را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام احمد قبلان، خطيب جمعه برج البراجنه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته برج البراجنه بیروت، انفجارهای تروریستی ضاحیه جنوبی که به کشته شدن 43 تن و جراحت 239 شهروند دیگر انجامید را به شدت محکوم کرد.

 

وی افزود: نهادهای امنیتی باید به سرعت به دنبال عوامل پشت پرده این حوادث در لبنان باشند و جلوی اقدامات وحشیانه تکفیری‌ها را بگیرند. محکوم کردن این انفجارها مشکلی را حل نمی کند بلکه خشکاندن ریشه تکفیری‌ها مطلوب ملت لبنان است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: به فضل الهی روحیه مردم لبنان بسیار قوی تر از آن است که بخواهد با این اقدامات وحشیانه تاثیر منفی بپذیرد.

 

حجت الاسلام قبلان تصریح کرد: دشمن در پی فتنه افروزی میان آحاد جامعه است اما هدف اصلی آن از این فتنه افروزی‌ها ضربه زدن به روح مقاومت است. برافروختن آتش اختلافات مذهبی ابزاری برای رخنه کردن در صفوف به هم پیوسته حامیان مقاومت است.

 

امام جمعه برج البراجنه بیروت به حمایت برخی کشورهای مرتجع عربی از تکفیری‌های در داخل لبنان پرداخت و اظهار داشت: دولت و نهادهای امنیتی باید به این مساله توجه کنند که سفارتخانه برخی از کشورها به خانه امنی برای طراحی عملیات‌های تروریستی تبدیل نشود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات تروریستی تکفیری‌ها در سوریه با این انفجارهای انتحاری تفاوتی ندارد و قابل قبول نیست که برخی از افراد و دولتمردانی که حامی ترویست‌های سوری هستند، این انفجارها را محکوم کنند./1321/ب901/د 

ارسال نظرات