۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۰۲۳۴۹

جبهه عمل مقاوم و جمعیت اسلام میانه‎رو لبنان انفجارهای ضاحیه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل مقاوم لبنان و جمعیت اسلام میانه رو هدف از اقدامات تروریستی را از بین بردن وحدت ملی و امنیت لبنان دانستند.
جبهه عمل مقاومت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل مقاوم لبنان با صدور بیانیه‌ای دو انفجار تروریستی واقع شده در ضاحیه جنوبی لبنان را که به کشته و مجروح شدن قریب به 300نفر از شهروندان لبنانی منجر شد، محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: این انفجارها منطقه و یا طایفه خاصی را مورد هدف قرار نداده است بکله تمام مسلمانان و شهروندان لبنانی متعرض این حادثه شدند. توطئه گروه‌های تکفیری زمانی عمق خود را نشان داد که داعش اعلام کرد دو نفر از عوامل انتحاری ترویستی اهل فلسطین بودند. هدف از این اعلام، تفرقه افکنی میان مقاومت لبنان و مردم مظلوم فلسطین است اما مردم هوشیار ما این توطئه را نیز خنثی کردند.

 

این جبهه تاکید کرد: دولت‌هایی که حامی این گروه‌های تکفیری هستند و با پشتیانی مالی و تسلیحاتی به نفوذ عناصر تروریستی در منطقه کمک می کنند مقصر اصلی این جنایات هستند و جامعه جهانی باید برای مقابله این استعماگران چاره‌ای بیندیشد.


 از سوی دیگر، حجت الاسلام حسین اسماعیل، رییس جمعیت اسلام میانه رو لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای از سوی این جمعیت، این اقدامات تروریستی را محکوم و اعلام کرد: این اقدامات را نه تنها هیچ دینی تایید نمی کند، بلکه تماما ضد بشری است.


در این بیانیه آمده است: هدف از اجرای این عملیات‌ها از بین بردن امنیت لبنان و خدشه وارد کردن به وحدت اسلامی وملی این کشور است. مسؤولان باید با تشکیل جلساتی تدابیر لازم را برای جلوگیری از اقدامات فتنه افروزانه در کشور بیندیشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات