۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۳۰۲۴۹۱
یکی از علمای سنی لبنان:

شیعیان و اهل‎تسنن در تیررس تکفیری‎ها قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در پاریس، تاکید کرد که دشمن تکفیری و صهیونیستی از یک ماهیت شکل گرفته اند.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با صدور بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی پاریس را که منجر به کشته و زخمی شدن صدها نفر شد، محکوم کرد.

 

این عالم اهل سنت لبنانی گفت: بی شک این انفجارهای تروریستی ناشی از اندیشه باطل گروه‌های تکفیری است. گروه‌هایی که تنها اقدام آنها قتل و کشتار بی گناهان است.

 

وی افزود: اندیشه باطل تکفیری با هدف مخدوش کردن وجهه حقیقی اسلام شکل گرفته است. در حقیقت تفاوتی بین دشمن صهیونیستی و تکفیری وجود ندارد.


شیخ قطان بیان کرد: شهدایی که در ضاحیه لبنان قربانی اقدامات تروریستی شدند، هم از اهل سنت و هم از شیعیان بودند. این مساله نشان می دهد که جبهه مقابل اسلام که تکفیری ها و صهیونیست ها باشند در حقیقت یک ماهیت دارند.


رییس جمعیت قولنا والعمل در پایان از رسانه‌هایی که بذر فتنه را میان شهروندان لبنانی و سوری و فلسطینی می پراکنند به شدت انتقاد کرد و گفت: تنها راه مقابله با این رسانه ها و فتنه افروزی دشمنان اسلام، تمسک به اصل وحدت اسلامی و ملی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات