۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۳۰۲۷۵۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

عرضه و فروش کتاب های به نشر با تخفیف 10 تا 50 درصدی

خبرگزار رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت 24 آبان ماه، روز کتاب و همچنین آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در طرحی ویژه اقدام به عرضه و فروش کتاب در فروشگاه های 12گانه مشهد و سایر فروشگاه های زنجیره ای به نشر در سراسر کشور با تخفیف 10تا 50درصدی می کند.
هفته کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، یکی از راه‌ های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان و افزایش سرانه مطالعه، میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است.


بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ارتقاء فرهنگ مطالعه نسبت به ارائه کتاب با شرایط و تخفیفات ویژه به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از تاریخ 24آبان لغایت اول آذرماه 1394 اقدام می کند.


این شرایط ویژه، که تخفیف 50 درصدی بیش از 200 عنوان از کتاب های منتخب به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در دو گروه بزرگسال و کودک را شامل می شود، در طول هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی فروشگاه های دوازده گانه به نشر در سطح شهر مشهد و همچنین فروشگاه های تهران، گرگان، نیشابور، درگز و تربت حیدریه به مخاطبان و مراجعان ارائه می شود.


همچنین در این هفته سایر کتاب های تولیدی به نشر و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از 20 درصد تخفیف و کتاب های سایر ناشرین موجود در فروشگاه های به نشر از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار می باشند.


با توجه به این که هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از یک شنبه 24 آبان آغاز و تا اول آذر ماه امسال ادامه دارد، انتشارات آستان قدس رضوی در فروشگاه های شش گانه خود در اطراف حرم مطهررضوی در مشهد و همچنین فروشگاه های شهر مشهد و سایر شهرهای کشور می باشد، آثارش را با تخفیف عرضه می کند.


علاقه مندان جهت اطلاع از آدرس دقیق فروشگاه های به نشر و همچنین مشاهده عناوین کلیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی
www.behnashr.com  مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق 

منبع به نشر

ارسال نظرات