۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۲۸۷۱
در سفر به مشهد مقدس صورت گرفت؛

اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی خادمان افتخاری مسجد جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: اردوی سه روزه خادمان افتخاری این مکان مقدس در مشهد برگزار شد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین موسوی‌رابطی با اشاره به سفر زیارتی خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران به حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: این کاروان در شب نوزدهم آبان ماه بعد از مراسم پرفیض دعای توسل در مسجد مقدس جمکران حرکت کرد و ظهر روز بیستم آبان ماه مورد استقبال خادمان افتخاری بارگاه علی بن موسی الرضا(ع)، مجمع عالی سلسله الذهب نیشابور، رئیس حوزه علمیه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهر قرار گرفت.


وی ادامه داد: بعد از پذیرایی مجمع عالی سلسله الذهب، خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران آرامگاه‌های بی‌بی شطیطه و بانو پسندیده در نیشابور را زیارت کردند و راهی مشهد شدند.


مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این سفر زیارتی به مدت سه روز در مشهد برگزار شد، عنوان کرد: یک برنامه عمومی در مشهد مقدس برگزار کردیم که خادمان افتخاری با لباس خدمت و پرچم مسجد مقدس جمکران در قالب دسته عزاداری به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) حرکت کردند.


موسوی‌رابطی تصریح کرد: مراسم سخنرانی و عزاداری توسط خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در رواق دارالهدایه حرم علی بن موسی الرضا(علیه السلام) برگزار شد که مورد استقبال خادمان حرم رضوی و مردم نیز قرار گرفت.


وی با تاکید بر اینکه در این سفر معنویت خاصی وجود داشت، ابراز کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران در تمام نمازهای جماعت حرم امام رضا(علیه السلام) شرکت کردند و در مسیر مشهد مقدس نیز نمازها به جماعت برگزار شد.

 

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس یادآور شد: در مسیر حرکت از محل اسکان به حرم امام رضا(علیه السلام) خادمان سرودی دسته جمعی با مضامینی که ما خادمان مسجد مقدس جمکران هستیم را به همراه هم می‌خواندند که برای مردم مشهد جذابیت داشت.


موسوی‌رابطی با بیان اینکه بامداد شنبه بیست و سوم آبان ماه این سفر زیارتی پایانی یافت گفت: 150 نفر از خادمان مسجد مقدس جمکران در کاروان حضور داشتند که برنامه‌های این سفر مورد استقبال آنها قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: اینگونه برنامه‌ها در تقویت انگیزه و روحیه خدمت خادمان به مسجد مقدس جمکران تاثیر مثبت دارد که امیدواریم در آینده نیز چنین اردوهای زیارتی برگزار شود./1323/د101/ف2

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات