۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۱۷۵
از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی؛

فراخوان آثار چهارمین همایش وقف و رسانه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان آثار چهارمین همایش «وقف و رسانه» از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام شد.
وقف و رسانه

حجت الاسلام محمد عباسی خیابانی دبیر چهارمین همایش وقف و رسانه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در پنج محور خبر، گزارش، عکس، فیلم کوتاه و طرح فیلمنامه با موضوع وقف و بقاع متبرکه در سطح استان خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در هر رشته از سه نفر برگزیده تقدیر خواهد شد، افزود: برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده و تور بازدید از موقوفات از برنامه های جنبی همایش وقف و رسانه است.

 

حجت الاسلام عباسی، بسترسازی زمینه وقف برای اصحاب رسانه، تبیین مسائل روزآمد وقف و نیازهای روز برای وقف و تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه وقف را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

 

دبیر چهارمین همایش وقف و رسانه، ضمن ابراز رضایت از نتایج برگزاری این همایش طی سال های گذشته در تبیین کارکردهای وقف و نیز افزایش موقوفات، گفت: چهارمین همایش وقف و رسانه 14 آذرماه و در آستانه هفته وقف در محل تالار نور برگزار خواهد شد.

  

علاقمندان می توانند آثار خود را تا 7 آذرماه به نشانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی واقع در خیابان آبکوه مشهد ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05138480153 تماس بگیرند./930/303/ب3

ارسال نظرات