۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۳۶۶۰
آیت الله علوی گرگانی:

مردم زنجان در امر خیر همیشه پیشقدم بوده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: مردم استان زنجان همیشه در امر خیر پیش قدم بوده و حمایت از بیماران سرطانی در این استان نمونه بارزی از این یکپارچگی است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار با مدیرعامل مرکز خیریه مهرانه زنجان با بیان این که استان زنجان از وحدت و یکپارچگی خوبی در حفظ شعائر دینی برخوردار است اظهار کرد: نمونه بارز این یکپارچگی را می‌توان در برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین (ع) مشاهده کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده این مرکز خیریه افزود: مردم باید بدانند کسانی که از مال خود در راه خدا می‌گذرند از اجر و پاداش بسیار زیادی برخوردار خواهند بود.
حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: خوشبختانه استان زنجان در این عمل خدا پسندانه و حفظ کرامت و رسیدگی به بیماران سرطانی پیش قدم بوده و امیدواریم این خدمات ارزنده در استان‌های دیگر نیز گسترش یابد.
مهندس وثوق مدیرعامل مرکز خیریه مهرانه زنجان نیز در ابتدای این دیدار با بیان اینکه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از نه سال قبل در زنجان شکل گرفت اظهار کرد: تاکنون بیش از سی و نه بیمار مبتلا به سرطان در استان زنجان پرونده تشکیل داده‌اند و به جرأت می‌توان گفت که هیچ بیمار سرطانی در زنجان وجود ندارد که در این خیریه پرونده تشکیل نداده باشد.
وی با بیان اینکه بیش از پنجاه هزار نفر به عنوان خیر در این مرکز خیریه ثبت نام کرده‌اند و به آن کمک می‌کنند تصریح کرد: ماهانه بیش از چهارصد میلیون تومان به مرکز خیریه مهرانه زنجان کمک می‌شود که با این پول تمام مشکلات دارویی درمانی و تغذیه بیماران مبتلا به سرطان در زنجان برطرف می‌شود.
مدیر عامل مرکز خیریه مهرانه زنجان گفت: همچنین خیرین این استان بیش از هفت سال است که یک مهمان‌سرا در استان تهران تأسیس کرده‌اند که به بیماران و خانواده‌های آن‌ها که برای درمان به تهران سفر می‌کنند به صورت رایگان خدمات رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به تخصیص کلینیک رادیوتراپی در زنجان توسط خیرین بیان کرد: این کلینیک با اعتباری بالغ بر بیست و دو میلیارد تومان احداث شده است که تماماً توسط خیرین تأمین اعتبار شده است./858/پ202/ج
ارسال نظرات