۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۷۷۱
آیت الله علما:

وابستگی به استکبار سبب هلاکت ملت ها می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که انقلاب اسلامی همواره بر توان و ظرفیت خود تکیه کرده است، گفت: قطعا وابستگی به استکبار به هر ملتی ضرباتی مهلک وارد خواهد کرد و دلیل اقتدار و عزت ایران اسلامی این است که به دشمنانش اجازه تسلط نداده است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های امروز نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی عنوان داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان انقلاب هوشیار و بیدار می باشد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که انقلاب اسلامی همواره بر توان و ظرفیت خود تکیه کرده است، تصریح کرد: قطعا وابستگی به استکبار به هر ملتی ضرباتی مهلک وارد خواهد کرد و دلیل اقتدار و عزت ایران اسلامی این است که به دشمنانش اجازه تسلط نداده است.


آیت الله علما  افزود: بصیرت افزایی نقش مهمی در جوامع اسلامی را ایفا می کند، عده ای به دنبال این هستند که ارتباط با استکبار را زیبا جلوه دهند اما توجه و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی رمز موفقیت ایران در برابر دشمنان و مستکبران است.


امام جمعه کرمانشاه به ایستادگی کشورهای یمن، سوریه و عراق در برابر متجاوزان اشاره و ابراز کرد: هیچ کشوری نمی تواند برای مردم این ملت ها تصمیم گیری کند و تنها مردم کشورهای اسلامی باید مدیریت کشورشان را برعهده گیرند و ورود استکبار سبب ناامن کردن این مناطق می شود.


وی در ادامه عمر گروهک های تروریستی را رو به پایان خواند و اظهار کرد: قطعا اتحاد و یکپارچگی مسلمانان سبب نابودی گروهک های ضد اسلامی خواهد شد، حتی حامیان آن ها نیز از قدرت گرفتن داعش وحشت دارند.


آیت الله علما افزود: استکبار با جنایات متعدد و حمایت از تروریست ها نتیجه و عواقب اقدامات شیطانی خود را خواهد دید، کشتار مردم فرانسه نمونه ای از حمایت این کشور از داعش می باشد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه به اقتدار و عظمت ایران اسلامی اشاره و ابراز کرد: مردم از خطرات نفوذ دشمن کاملأ آگاه بوده لذا همواره آماده پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 


امام جمعه کرمانشاه بسیج را سدی محکم در برابر استکبار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج دست متجاوزان را از خاک ایران اسلامی قطع کرده است، دشمن از اقتدار و عظمت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران وحشت دارند.


وی در ادامه یادآور شد: اقتدار اسلام و انقلاب مرهون مجاهدت رزمندگان اسلام است، ایران نه تنها آرامش و امنیت کشور خودش را تأمین کرده است بلکه در حال پاکسازی کشورهای اسلامی از وجود تروریست ها می باشد.


آیت الله علما عنوان داشت: مهمان نوازی مردم ولایتمدار استان کرمانشاه زبان زد خاص و عام است، امید است که به نحوی شایسته شاهد پذیرایی و خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا باشیم./857/پ201/ج1

ارسال نظرات