۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۳۸۱۷
عضو ارشد حزب الله:

حضور حزب الله در سوریه تا ریشه کن شدن تروریسم ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که پیروزی کامل بر داعش و دیگر گروه های تروریستی بسیار نزدیک است.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای این حزب تاکید کرد: پیروزی نهایی محور مقاومت بر داعش و دیگر گروه های تروریستی بسیار نزدیک است.


وی افزود: عملیات های تروریستی عناصر تکفیری نمی تواند در عزم ما برای جنگیدن با گروه های تروریستی تکفیری خللی ایجاد کند و مقاومت تا ریشه کن شدن کامل داعش به مبارزه ادامه می دهد.


عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: تا زمانی که داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه وجود داشته باشند حزب الله نیز در میدان جنگ سوریه حاضر است و تا تحقق پیروزی به مقابله ادامه می دهد.


شیخ قاووق اظهار داشت: دشمن بزدل تکفیری و صهیونیستی گمان می کند که ملت مقاوم لبنان با دیدن انفجارهای تروریستی ترسیده و دست از مقاومت می کشد اما این مردم بیدار همواره ثابت کرده اند که شجاعت خود را از خاندان عصمت و طهارت (ع) الگو گرفته اند و در برابر دشمنان ذلت نمی پذیرند.

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت در لبنان به درخت تنومندی تبدیل شده است که باد و طوفان اقدامات تروریستی دشمنان نمی تواند به آن آسیبی بزند./1321/ب901/د

ارسال نظرات