۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۸۱۹

مراسم رونمایی از مجموعه کتاب ستارگان هدایت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» روز شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۴ ساعت ۱۸ در سالن بصیرت لانه جاسوسی با حضور سردار نقدی و همچنین نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
مراسم رونمایی از مجموعه کتاب ستارگان هدایت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا، آئین رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به مناسب هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی؛ روز شنبه ۳۰ آبان ماه۹۴ ساعت ۱۸ در سالن بصیرت لانه جاسوسی با حضور سردارانِ اسلام نقدی و آزادی و همچنین نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

همچنین اداره کتاب بسیج از رونمایی مجموعه کتاب «ستارگان هدایت»خبر داد وافزود: مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» نتیجه طرحی کشوری با همین عنوان می باشد که توسط نویسندگان نوقلم استانی در ده جلد تهیه و تدوین شده و شامل پنجاه خاطره از زندگینامه شهدایی است که تا کنون زندگینامه آنها نوشته و ثبت نشده است.

 

همچنین اداره کتاب بسیج هدف از اجرای این طرح در مرحله نخست را جمع آوری و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدایی که تا کنون این اقدام برای آنها انجام نشده است عنوان کرد و افزود : شنا خت و حمایت از نویسندگان جوان و نو قلم سراسر کشور از اهداف مهم این طرح سراسری بوده است.

 

گفتنی است در طرح سراسری «ستارگان هدایت» نویسندگان استانی می توانستند با انتخاب خود یکی از شهدای استان محل زندگی شان را انتخاب و زندگی نامه و خاطرات آن شهید والامقام را به رشته تحریر درآورند.

 

​لازم به ذکر است مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به همت اداره کتاب بسیج تهیه  تدوین و به زیور طبع آراسته شده است و در مراسم رونمایی از این اثر فاخر، نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور حضور داشته و همچنین سردارانِ اسلام نقدی و آزادی سخنرانی می نمایند.

 

گفتنی مراسم رونمایی از این مجموعه کتاب در همایش پویاگران انقلاب اسلامی،روز شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۴  ساعت ۱۸ الی ۲۱در سالن بصیرت لانه جاسوسی واقع در خیابان آیت الله طالقانی_نرسیده به خیابان شهید مفتح _درب ضلع جنوبی مجتمع فرهنگی_دانشجویی۱۳آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی و ادبیات غنی و جذاب دفاع مقدس آزاد خواهد بود./817/د102/ق 

منبع: مجتمع فرهنگی و دانشجویی 13آبان

ارسال نظرات