۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۰۳۹۸۵
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

آموزش 900 نفر از خادمان افتخاری بانوان مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: 900 نفر از خواهرانی که خادم افتخاری این مکان مقدس هستند در 6 دوره، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین موسوی‌رابطی با بیان اینکه 45 درصد از خادمان افتخاری خواهر مسجد مقدس جمکران دوره‌های آموزشی مقدماتی را گذرانده‌اند، اظهار کرد: پنج دوره آموزشی در این زمینه برای بانوان برگزار شده بود که با برگزاری آزمون ششمین دوره در روز یکشنبه مجموع خادمان افتخاری خواهران آموزش دیده به 900 نفر رسید.

 

وی از حضور حدود 200 نفر از بانوان در آزمون دوره ششم آموزش مقدماتی خادمان مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: در این دوره نیز همانند بخش آقایان از کتاب خادمان منتظر که حاوی جزوات دروس امر به معروف و نهی از منکر، جمکران‌شناسی، اخلاق و آداب خدمت‌گزاری، مهدویت، احکام، آیین خدمت و آشنایی با مسائل امنیتی مسجد مقدس جمکران است جهت آموزش خادمان استفاده شد.


مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران ادامه داد: 2 هزار و 200 نفر از خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران را خواهران تشکیل می‌دهند که با برگزاری آزمون ششمین دوره آموزشی تعداد آموزش دیده‌های این تعداد از خادمان به 900 نفر رسید.


موسوی‌رابطی خاطرنشان کرد: امیدواریم یک هزار و 300 نفر باقی مانده از خادمان افتخاری بانوان نیز در دوره‌های آموزشی که آینده برگزار می‌شود شرکت کنند تا همه آنها با آگاهی کامل آماده خدمت رسانی باشند.

 

وی با اشاره به مدرسین این دوره‌های آموزشی گفت: از اساتید مرکز تخصصی مهدویت و دیگر اساتید و فضلای حوزه علمیه قم برای آموزش خادمان بانوان بهره گرفتیم.


مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این دوره‌های آموزشی موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر برای زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران شود./1323/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات