۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۰۳۹۹۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بیداری ملت‌های جهان متأثر از بسیج مردمی جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت هفته بسیج، گفت: امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلألو دارد.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج، هفته بسیج را  یادآور دلاورمردی انسانهای بزرگی دانست که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند.

 

وی در این پیام آورده است: اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه های آن کام ملت را شیرین می کند. امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلالو دارد .

 

امام جمعه ارومیه افزوده است: بسیج و بسیجی را یادگاری است که نهال آن از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله تعالی علیه » غرس شده و امروزه نیز توسط رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی» آبیاری و نگهداری می شود و بحمدالله به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی توان تکاندن آن را ندارد.

 

وی تصریح کرده است: بسیج نهاد عظیم اسلامی و انقلابی است که طریقه صحیح زیستن را بر همگان می آموزد و راه را از چاه نشان می دهد. بسیج نهادی است که وابستگان به آن در مقابل هجمه های شدید دشمن ایستادند و لحظه ای از عهد خود با ولی امرشان عقب ننشستند. بسیجی راست قامتی است که فریب زر و زور و تزویر را نخورده و نخواهد خورد و هیچگاه حسین زمان را به مسلخ تاریخ نخواهد برد .

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان این پیام آورده است: اینجانب به نوبه خود هفته بسیج را بر همه دریادلان استوار تبریک عرض کرده و از حضرت احدیت خواستارم بسیجیان حضرت روح الله را در طی طریق انقلاب ثابت قدم نگه دارد. آرزو می کنم هیچگاه شما بسیجیان را خارج از صحن ارادت و دوستداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» نبینم و امیدوارم همواره فرمایشات معظم له راهگشای مسیرتان باشد./936/101/ب1

ارسال نظرات