۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۰۴۱۶۳
با عنوان «من همانم»؛

بزرگ‌ترین سینمایش مذهبی شرق کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به برنامه های سازمان در هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج، بزرگ ترین سینمایش مذهبی شرق کشور با عنوان «من همانم» از پنجم آذر آغاز و اجرای آن تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
سيد جواد کمالي

سید جواد کمالی، رییس سازمان بسیج هنرمندان خرسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت و اظهار کرد: تئاتر 'رستگاری در گرای 61 درجه' با نمایش تفکر غلط گروه‌های تکفیری تا ششم آذرماه، هر شب در تالار نور برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در هفته بسیج، دیدار و تجلیل از تعدادی خانواده های شهید هنرمند صورت می گیرد، افزود: گردهمایی نخبگان اقشار و بسیج استان نیز با مشارکت بسیج هنرمندان و نیز  تجلیل از خانواده شهید هنرمند در عرصه تئاتر «شهید مسعود سهیلی»، دوم آذر ماه در سالن فرهنگی دانشگاه آزاد برگزار می شود.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی با عنوان «گنج مقصود» از دیگر برنامه های هفته بسیج است که با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان تا پنج آذرماه در نگارخانه رضوان، صورت می گیرد.

 

کمالی از اجرای بزرگ ترین سینمایش مذهبی شرق کشور خبر داد و بیان کرد: بزرگترین سینمایش مذهبی شرق کشور با عنوان «من همانم» به مناسبت هفته بسیج و از پنج آذر آغاز و اجرای آن تا پایان ماه صفر ادامه دارد؛ برگزاری نمایشگاه آثار دستی و سنتی هنرمندان بسیج در مشهد و کانون های شهرستان ها نیز از دیگر برنامه های این سازمان به شمار می رود./844/303/ب1

ارسال نظرات