۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۱۶۴
حکیم:

مجاهدان التزام عملی به توصیه‌های مرجعیت را در دستور کار خویش قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اسلامی عراق بر ضرورت گوش فرا دادن به فرامین آیت الله سیستانی تاکید کرد.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلي اسلامي عراق،

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بر اهمیت التزام، به توصیه‌های آیت الله سیستانی برای رزمندگان و اجرای آن و نیز التزام به فرامین نظامی، تبعیت از دستورهای فرماندهان و تعامل با آنان مطابق با فهم و خرد والای خود تاکید کرد.


در بیانیه صادره از سوی این مجلس آمده است: حجت الاسلام عمار حکیم عصر دیروز شنبه در دفتر خود با برخی از مجاهدان سرایا عاشورا که دوره‌های آموزشی را به تازگی به پایان رساندند، دیدار و با آنان گفت‌و‌گو کرد.


حجت الاسلام حکیم در این دیدار به جایگاه و نقش مرجعیت در حفظ جامعه عراقی اشاره و خاطر نشان کرد که تاریخ و آیندگان از نقش فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی در حفظ عراق، مردم و مقدسات آن سخن خواهند گفت.


حکیم با تشویق مجاهدان به التزام عملی به دستورات دینی و شرعی و نیز تحمل، صبر و دفاع مناسب از کشور افزود: نبرد با داعش، یک نبرد کلیشه‌ای و در چهارچوب نیست بلکه این آوردگاه، نیاز به ابزارها و آموزش‌های مخصوص به خود را دارد و این تجربه را فرماندهان بسیج مردمی و نیروهای امنیتی در اختیار دارند، از این رو ارتباط گیری با سایر نیروهای امنیتی و گروه‌های رزمنده و استفاده از تجربه‌های آنان امری مهم و ضروری است./981/ب902/ک

ارسال نظرات