۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۳۰۴۱۷۵
سروده‌های حاج علی انسانی؛

کتاب «گل و گلاب» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه اربعین حسینی کتاب «گل و گلاب» شامل سروده‌های حاج علی انسانی از سوی مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر روانه بازار کتاب شد.
حاج علي انساني

 

به‌گزارش خبرگراری رسا، در آستانه اربعین حسینی، کتاب «گلاب و گل» مجلد دوم مجموعه شعرهای «علی انسانی» در حوزه ادبیات آیینی از سوی مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر در 592 صفحه به چاپ رسید.

 

این مجموعه شعر شامل 28 بخش است که در آن سروده هایی در رثای ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام آمده است.

 

در فضیلت طلایه دار نهضت حسینی حضرت مسلم بن عقیل، در وصف آزادگی و بصیرت حضرت حر، در ستایش از یادگار امام مجتبی حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، در فضیلت و ستایش قمر بنی هاشم حضرت عباس بن علی علیه السلام، در رثای صغیر کبیر اباعبدالله الحسین حضرت علی اصغرعلیه السلام، در ستایش و مصائب عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و اربعین، عرض ادب به محضر سفیر ابا عبدالله در شام حضرت رقیه، در سوگ عم بزرکوار پیامبر حضرت حمزه ، در سوگواری و عرض ادب به بانوی بافضیلت حضرت ام البنین علیها السلام، در ستایش و عرض ادب به محضر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ستایش و فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم علیه السلام و در وصف لحظات ملکوتی سحر از دیگر بخش های مجموعه شعر «گلاب و گل» است که می توان به آن اشاره کرد.

 

در این کتاب غزل ها، متفرقه ها، سروده های انقلابی و دل نوشته های چاپ نشده علی انسانی نیز آورده شده است.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 22888681 تماس گرفته یا به سایت فرهنگسرای رسانه به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: تسنیم کتاب

ارسال نظرات