۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۴۱۸۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام:

تفکر بسیجی جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام گفت: امروز تفکر و مبارزه بسیجی جهانی شده و بسیج طلایه دار استکبارستیزی است.
حجت الاسلام احمدي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جعفر احمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام اظهار داشت: قدم گذاشتن، نفس کشیدن در بسیج جدای مجاهدت دراین راه، عبادت است، حفظ و گسترش این دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و تفکر ناب امام راحل برهمه واجب است.


وی با تشکر از برخی مسؤولان اجرائی شهرستان که در هفته بسیج ملبس به لباس رزم و بسیجی شده اند عنوان داشت: این روحیه بسیجی باید در تمام مسؤولان شهرستان نهادینه شود، چرا که امام عظیم الشأن (ره) بر بسیجی بودن خود افتخار و دعا می کرد با بسیجیان عزیز محشور شود.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام با تأکید براین که همه دستگاه های دولتی؛ برای حفظ و گسترش تفکر و روحیه بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل‌های بعدی مسؤولند تصریح کرد: بسیج بازوی توانمند نظام، ولایت،ارزش‌ها و قانون اساسی است.


وی با اشاره به سفر اخیر جک استراو سیاست‌مدار و وزیر امور خارجه انگلیس در قالب گردشگر به اصفهان و واکنش بسیجیان در این خصوص خاطر نشان کرد: بسیج؛ مرزبان و حافظ دستاوردهای انقلاب و سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان و انحراف برخی مسؤولان بی بصیرت است.


حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: امروز همان تفکر و مبارزه بسیجی به برکت خلف صالح حضرت امام(ره) مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین، جهانی شده است و بسیج طلایه داراستکبارستیزی است.


وی تاکید کرد: در پنجم آذر 58 امام راحل شجره طیبه بسیج را در بوستان انقلا‌ب اسلامی ایران غرس کرد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که ابعاد وجودی آن با حضور مردان با غیرت و شیر زنان؛ در تمامی میدان ها و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی و… تبلور یافته است./859/102/ب1

ارسال نظرات