۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۳۵۹
آیت الله علما:

موضع استکبارستیزی ایران هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تفکر و اساس شکل گیری انقلاب همواره استکبار ستیز بوده و هیچ گاه مواضع خود را در مقابل مستکبران جهان تغییر نخواهد داد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در دیدار جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: بسیج بر مبنای اعتقادی راسخ و قدرتمند شکل گرفت و موجب اتحاد مردم و افزایش قدرت ایستادگی در مقابل کفار و مستکبران شد.

 
وی تشکیل بسیج بیست میلیونی را حاصل تدبیر امام خمینی(ره) دانست و ذکر کرد: امام راحل با تشکیل بسیج بیست میلیونی کشور را در مقابل هر گونه تهاجم و تهدید واکسینه کرد زیرا وجود اتحادی قوی در کشور موجب ترس و وحشت دشمنان اسلام می شود.
 
 
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: تعهد و خلوص نیروهای بسیجی سبب شده که وظایف محوله خود را به خوبی و بدون چشم داشت به انجام برسانند، امام خمینی (ره) که بنیان گذار بسیج 20 میلیونی بود، همواره قدرت های شرق و غرب را نفی می کرد و همین عزت نفس و توکل به خدا موجب قدرت یافتن کشور شد به حدی که امروزه ایران یکی از ابر قدرت های منطقه و دنیا است.
 
 
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در انقلاب و جنگ تحمیلی تشکیل بسیج بود که موجب پیروزی کشور در مقابل ابرقدرت های جهان شد، تمام قدرت های دنیا کمر به شکست انقلاب ایران بسته بودند اما مردم با تفکر بسیجی در مقابل آن ها ایستادند و پیروز شدند.
 
 
 
آیت الله علما با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه در خصوص ثبات مواضع جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تفکر و اساس شکل گیری انقلاب همواره استکبار ستیز بوده و هیچ گاه مواضع خود را در مقابل مستکبران جهان تغییر نخواهد داد.
 
 
 
وی ابراز داشت: قدرت ایران در منطقه و جهان موجب شده که تمام کشورهای دنیا ایران را به عنوان ابرقدرت در خاورمیانه شناخته و از در دوستی با ایران وارد شوند اما باید بدانند که ایران با مستکبران دوستی نداشته و همواره ظلم ستیز و مدافع حق است.
 
 
 
امام جمعه کرمانشاه بصیرت بسیجیان را عامل قدرت کشور دانست و گفت: این بصیرت و آگاهی بسیجیان مرهون توجهات و تلاش های امام راحل است، ملت ایران امروز ملتی آگاه و هوشیار است و اجازه نفوذ در امور داخلی کشور را به دشمنان نخواهد داد.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان یادآور شد: تفکر بسیجی از اسلام نشأت گرفته و با ایمان افراد عجین است، بسیجیان همواره فرمان بردار ولی فقیه بوده و در سخت ترین شرایط پشتیبان رهبر خود هستند، این فرمان برداری برگرفته از ارزش های اسلام و انقلاب است./857/202/ب1
ارسال نظرات