۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۳۰۴۵۳۹
معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از شرکت 200 نفر از طلاب حوزه های علمیه لرستان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
پياده روي اربعين حسيني

حجت‌الاسلام فضل‌الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اطلاعات مربوط به طلاب سطوح عالی در سامانه نجما ثبت شده است.


وی با بیان این که در معاونت امور طلاب فعالیت مربوط به دانش آموختگان، فعالیت های ورزشی، رفاهی و خدماتی طلاب بررسی و انجام می شود، افزود: از ابتدای سال تحصیلی اطلاعات مربوط به طلاب و اساتید در سامانه ثبت می شود.


حجت الاسلام نجفی از به‌روز رسانی شهریه اساتید، کارکنان و خدام مدارس علمیه خبر داد و گفت: در پایان هر ماه قمری اطلاعات طلاب متأهل ثبت و به روز رسانی می شود و شهریه آنان از مجرد به متأهل ارتقا می یابد.


وی در ادامه با اشاره به شرکت 200 نفر از طلاب لرستان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد: در این زمیه اقدامات مربوط به معافیت نظام وظیفه طلاب انجام شده است.


معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان حضور روحانیان و طلاب را بین مردم امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حضور طلاب در مراسم پیاده روی اربعین برای هدایت مردم و آشنایی آنان با احکام اسلام لازم است.


وی با گرامیداشت هفته بسیج و بیان برنامه های هفته بسیج در مدارس علمیه استان، اظهار داشت: شرکت طلاب لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از جمله برنامه‌های هفته بسیج حوزه‌های علمیه لرستان است.


ایمان و اخلاص عمل مهم ترین ویژگی بسیج است
حجت الاسلام نجفی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: بسیجیان همواره مایه افتخار و عزت کشور بوده و هستند.


وی با بیان ویژگی‌های بسیج ادامه داد: ایمان، اخلاص، توکل به خدا، مردمی بودن، ولایتمداری و داشتن روحیه استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.


معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه لرستان با اشاره به جنگ نرم امروز عنوان داشت: با تقویت روحیه بسیجی و اخلاص عمل می توان در جبهه جنگ نرم پیروز میدان شد./9459/303/ب2

ارسال نظرات