۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۰۵۰۷۴

میز پیشنهاد کتاب چهره‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ سوره مهر برای اولین بار میز پیشنهاد کتاب چهره‌های فرهنگی و هنری را در نرم‌افزار کتاب‌خوان اختصاصی خود رونمایی کرد.
ميز پيشنهاد کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سوره مهر برای اولین بار میز پیشنهاد کتاب چهره‌های فرهنگی و هنری را این بار در نرم‌افزار کتاب‌خوان اختصاصی خود رونمایی کرد.

 

کتاب‌های پیشنهادی مرتضی سرهنگی، چهره برتر فرهنگی انقلاب اسلامی در نرم‌افزار اختصاصی سوره مهر قابل رؤیت است. کتاب «فرنگیس»، «آن بیست‌وسه نفر»   از پیشنهادهای این چهره فرهنگی بوده است.

 

این کتاب‌ها به مدت 10 روز برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را با تخفیف از بخش کتاب الکترونیک سایت سوره مهر به آدرس ( http://ebook.sooremehr.ir) خریداری کنند.

  

قرار است در این طرح، چهره‌های فرهنگی و هنری کتاب‌های پیشنهادی خود را برای مخاطبان معرفی کنند.

  

سوره مهر الکترونیک برای عرضه فروش کتاب به‌صورت الکترونیکی راه‌حل‌های زیادی را طراحی کرده که از جمله آن‌ها سایت سوره مهر است که بیش از 1000 عنوان از کتاب‌های سوره مهر در آنجا تعریف‌شده که مخاطبان می‌توانند بدون هزینه توزیع این کتاب‌ها را سفارش دهند.

 

همچنین برای کتاب‌های الکترونیکی نرم‌افزار اختصاصی وجود دارد و از سایر سامانه‌هایی که در بازار وجود دارد برای عرضه کتاب‌ها به مخاطبان استفاده‌شده است./998/د102/ق 

منبع: انتشارات سوره مهر

ارسال نظرات