۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۳۰۵۰۸۰
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

مقاومت بدنه اصلی ملت لبنان و امت اسلامی را تشکیل می دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تاکید کرد: اقدامات آمریکا ناشی از کینه توزی او در شکست هایی است که رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت متحمل شده است.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی، قطعنامه کنگره آمریکا را که بر علیه حزب الله لبنان صادر شده، محکوم و اعلام کرد: این اقدام یک تجاوز آشکار به حقوق و کرامت مردم لبنان است.

 

وی افزود: حزب الله، مقاومت، رسانه های حامی مقاومت، و حامیان این حزب ،جزء اصلی ملت آزاده لبنان را تشکیل می دهند و بسیاری از مردم کشورهای عربی و اسلامی نیز حامی مقاومت هستند. محور مقاومت نابود گر گروه های تکفیری است و این مساله موجب خشم آمریکا شده است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: مقاومت زمانیکه در سال 2000 و 2006 میلادی رژیم صهیونیستی را شکست داد، آمریکا به عنوان حامی اصلی این رژیم نسبت به مقاومت کینه توزی کرد و از آن زمان تا کنون تمام تلاش خود را به کار بسته تا به این محور شریف ضربه بزند.

 

شیخ عبدالرزاق در ادامه هوشیاری و بصیرت مسلمانان را عامل اصلی شکست پروژه های آمریکایی_ صهیونیستی در منطقه خواند و گفت: استعمارگران برای سرقت سرمایه های ملی کشورهای منطقه و حفظ منافع خود ، دست به هر جنایتی می زنند که مقاومت و هوشیاری مردم منطقه می تواند نقشه آنان را نقش بر آب کند.

 

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنات در پایان خواستار اجرایی شدن توصیه‌های سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله شد و تاکید کرد: انتخاب رییس جمهور موجب استحکام ساختار سیاسی کشور شده و زمینهرا برای رفع مشکلات مردم فراهم می کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات