۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۱۱۷
امروز در قم؛

کتاب ولایت و امامت پژوهی از منظر قرآن نقد شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب ولایت و امامت پژوهی از منظر قرآن با حضور حجج اسلام محمد اسعدی نویسنده کتاب، فتح الله نجارزادگان استاد پردیس فارابی دانشگاه تهران، سید محمود طیب حسینی دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نقد شد.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی نقد و بررسی کتاب ولایت و امامت پژوهی از منظر قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد اسعدی نویسنده کتاب و دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پنجشنبه در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در پردیسان بلوار دانشگاه جنب دانشگاه آزاد برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش حجج اسلام فتح الله نجارزادگان و سید محمود طیب حسینی به عنوان ناقد و همچنین حجت الاسلام احسان سرخه ای استاد یار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی در این جلسه حضور داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین احسان سرخه ای دبیر علمی این نشست در زمینه هدف از برگزاری نشست بیان داشت: ار آنجا که قرار است این کتاب به تجدید چاپ برسد قبل از چاپ مورد نقد و بررسی قرار گرفته است تا در چاپ بعدی مشکلات برطرف شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد اسعدی نویسنده کتاب نیز خاطرنشان ساخت: آثاری که در زمینه ولایت نوشته شده اند غالبا یا اختصاص به بحث ولایت الله دارند یا بحث ولایت خاصه، یا این که ولایت را یکی از شئون امامت در نظر گرفته است؛ اما در این کتاب در آغاز بحث ولایت الله و بعد از آن ولایت عامه و ولایت خاصه و در پایان نیز به بحث ولایت فقیه پرداخته شده است./1324/پ203/ق

ارسال نظرات