۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۰۵۶۷۳
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

غرب آغوش خود را برای پذیرش دین مبین اسلام گشوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این‌که غرب، آغوش خود را برای پذیرش دین مبین اسلام گشوده است، گفت: نباید از توسعه و گسترش دین مبین اسلام در جهان مغرور باشیم زیرا عامل اصلی این موفقیت، عنایات و یاری خداوند متعال است و اگر این نبود چگونه یک عالم برجسته از قم برمی‌خاست و پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان منتقل می‌کرد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز دوشنبه در جمع نظامیان منطقه یکم امامت، پیام انقلاب اسلامی را حرفی نو و جهان بخش برای جهانیان خواند و گفت: پدید آمدن گروهک‌های تروریستی داعش، نتیجه کمرنگ شدن پیام های انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

 

وی با بیان اینکه امروز بی تردید انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است، افزود: این انقلاب ناب از قم آغاز،  سپس به کشورهای سوریه و یمن رسید و اکنون پا به وادی اروپا گذاشته است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به وحشی گری های داعش در کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه، حد جنون آنان را زمینه ای مناسب برای اثبات عقلانیت ایران اسلامی در جهان دانست.


وی ادامه داد:  قطعا جهانیان با مشاهده جنون داعش و همچنین اقدامات کشور ایران اسلامی در منطقه به ویژه کشور سوریه و یمن به درستی قضاوت می‌کنند و بی‌تردید آینده در اختیار اسلامی علوی است.


آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: هر چه دشمنان اسلام به ویژه گروهک‌های  تروریستی داعش بر جنون و وحشی گری‌های خود بیفزایند به اثبات بیش از پیش عقلانیت کشور ایران برای جهان کمک می‌کنند.


نماینده مردم هرمزگان در خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا امروز خود را پرچمدار حقوق بشر می‌داند اما عملکرد این دولت با سیاه پوستان کشورش بسیار تأمل برانگیز است.


وی در پایان با اشاره به اینکه غرب، آغوش خود را برای پذیرش دین مبین اسلام گشوده است، تأکید کرد: نباید از توسعه و گسترش دین مبین اسلام در جهان مغرور باشیم زیرا عامل اصلی این موفقیت، عنایات و یاری خداوند متعال است و اگر این نبود چگونه یک عالم برجسته از قم برمی‌خاست و پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان منتقل می کرد./851/202/ب2

ارسال نظرات