۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۰۶۰۳۶
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

ضرورت ایستادگی قدرتمند مسلمانان در مقابل توطئه های دشمنان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: امروز مسلمانان جهان با حضور پرشور و میلیونی در مراسم اربعین حسینی بار دیگر ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) اعلام کردند و فریاد زدند که با اقتدار و قدرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در آیین عزاداری اصناف در مسجد سیدهای اراک، با بیان این که اربعین حسینی یادآور حماسه بزرگ امام حسین(ع) و یاران با وفایش است، گفت: اربعین حسینی نماد استقامت، اقتدار و نشانگر خون پاک شهدای عاشورا است.

 

انسان های آزاده در جهان هرگز نباید حماسه‌معنوی اربعین حسینی را فراموش کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انسان های آزاده در جهان هرگز نباید حماسه‌معنوی اربعین حسینی را فراموش کنند، اظهار داشت: مردم برای زیارت امام حسین(ع) عازم کربلا شدند و با تحمل سختی‌های این راه، ارادت خود به حضرت را بیش از پیش نشان دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان اسلام از سال های گذشته با برنامه ریزی های پی در پی قصد داشتند تا با کار شکنی های مختلف نگذارند مراسم اربعین حسینی با شکوه و عظمت برگزار شود و کاملا مشهود است دشمنان با تمامی  کارشکنی ها نتوانستند از عشق و علاقه مردم نسبت به اهل بیت بکاهند.

 

حضور پرشور و میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی

امام جمعه اراک امروز مسلمانان جهان با حضور پرشور و میلیونی در مراسم اربعین حسینی بار دیگر ارادت خود را به ائمه اطهار اعلام کردند و فریاد زدند که با اقتدار و قدرت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که گرفتاری های که امروز برای جامعه اسلامی و شیعیان به وجود آمده است، سخت نیازمند مجاهدت، فداکاری و مردانگی همه مسلمانان است، بیان کرد: امروز در شرایط منطقه نباید دشمن را کوچک بشماریم و همچنین نباید مسائل جزئی زندگی ما را از اهداف عالی نظام دور کند.

 

وظایف دولت و مجلس در شرایط پساتحریم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در رابطه با وظایف دولت و مجلس در شرایط پساتحریم گفت: امیدواریم دولت و مجلس در شرایط پسا تحریم با برنامه ریزی یک تحول همه جانبه ای در مسائل اقتصادی، رفاه عمومی، ایجاد اشتغال، تامین منابع مالی برای واحدهای صنعتی، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع گرفتاری ها، چاره اندیشی کنند.

 

امام جمعه اراک با اعلام مخالفت از انتخابات سیاسی و باند بازی ها گفت: حل مشکلات مردم در جامعه و همچنین اقتصاد کشور به عنوان مهمترین مسئله،  باید مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و عملکرد مسؤولان باید به گونه ای باشد که بازار داخلی کشور بازار محصولات داخلی باشد نه اینکه مکانی برای عرضه های های بی کیفیت خارجی.

 

تحقق سیاست های اقتصادمقاومتی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که دولت باید بستر اشتغال را در جامعه فراهم کند، اظهار داشت: کشور با تولید، فعالیت اقتصادی سالم، کار ومجاهدت آباد می شود و این امر وظیفه همگان است و دولت هم باید بستر لازم را فراهم کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که اقتصادمقاومتی نسخه درمان  دردهای اقتصادی کشور است، خاطر نشان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان باید در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و همچنین با تحقق سیاست های اقتصادمقاومتی می توانیم  با تولیدات ارزشمند حضور قدرتمندی در بازارهای جهانی داشته باشیم./842/202/ب2

ارسال نظرات