۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۰۶۴۰۸

معرفی سیر مطالعاتی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ارائه سیر مطالعاتی «محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم» از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.
 سير مطالعاتي به مناسبت رحلت پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تا نام زیبای خاتم پیامبران می درخشد، چراغ‏های صلوات فروزان می‏شوند؛ و وقتی فضیلتی از حضرت احمد صلی الله علیه و آله و سلم گفته می‏شود، دل‏ها از عطر محمدی زنده می‏شوند. یاد نویدبخش رحمه للعالمین، درب‏های سعادت به روی مسلمانان می گشاید و پاک ترین مبحث زندگی را کلام او به نظاره می نشینند.

 

انتشارات دلیل ما به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم اقدام به ارائه سیر مطالعاتی از زندگانی حضرت نموده است. با توجه به استقبال مخاطبان از سیرهای مطالعاتی دلیل ما، سیر مطالعاتی «محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم» با 5 کتاب تقدیم شده که از ولادت تا شهادت و وقایع پس از آن حضرت را در بر می گیرد و ترجمه کتاب ارزشمند نهج الفصاحه نیز مکمل این سیر است.

 

1. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از ولادت تا بعثت / حیدر مظفری ورسی / چاپ اول / رقعی / شومیز / 284 صفحه = این کتاب در 9 فصل به سیره عبادی و اجتماعی و فردی رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از ولادت تا قبل از بعثت پرداخته است.

 

2. فرهنگی از آموزه های محمد صلی الله علیه و آله و سلم/ علی کرمی فریدنی / چاپ دوم / وزیری / سلفون / 1096 صفحه = این کتاب با تقسیم بندی موضوعی و ترجمه ای روان به سخنان گهربار حضرت در طول زندگی مبارک ایشان پرداخته است.

 

3. نگرانی های پیامبر  صلی الله علیه و آله و سلم / حیدر مظفری ورسی / چاپ اول / رقعی / شومیز / 208 صفحه = این کتاب در 13 عنوان به واکاوی نگرانی های خاتم رسولان درباره امت اسلامی و اتفاقات پیش رویشان پرداخته است.

 

4. مظلوم ترین پیامبر  صلی الله علیه و آله و سلم/ سید علیرضا حسینی / چاپ اول / رقعی / شومیز / 120 صفحه = این کتاب در 3 مرحله به بررسی مظلومیت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) از بعثت تا هجرت، از هجرت تا رحلت و پس از رحلت پرداخته است.

 

5. گزارش لحظه به لحظه از شهادت ماجرای سقیفه/ محمد رضا انصاری / چاپ اول / رقعی / شومیز / 126 صفحه = این کتاب از مجموعه 23 جلدی گزارش لحظه به لحظه از .... بیانگر گزارشی با جزئیات ماجرای سقیفه و صحیفه و غصب خلافت است.

 

 نتشارات دلیل ما برای خریداران این سیر مطالعاتی، «ارسال رایگان» را در نظر گرفته است. برای تهیه می توانید با شماره­های  02537744988 - 02537733413فروشگاه مرکزی قم تماس حاصل کنند./998/د102/ق 

منبع: انتشارات دلیل ما 

ارسال نظرات