۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۴۱۶

معرفی بسته مطالعاتی به مناسبت ایام شهادت امام رضا

خبرگزاری رسا ـ انتشارات دلیل ما به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام رضا علیه السلام 5 کتاب معرفی می‌کند تا علاقه‌مندان هر چه بیشتر با زوایای مختلف زندگانی حضرتش آشنا شوند.
بسته مطالعاتي به مناسبت ايام شهادت امام رضا عليه السلام

 

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، یا علی بن موسی الرضا، حنجره نورانى ات، جرعه نوش سم ستم سیه دلان مى شود و طنین هق هق زائرانت تا قیامت، گلوى سوخته‌ات را یاد مى کند. سلام بر تو اى ستاره سبز سرزمین خراسان که صفاى زیارتت، همواره در ذهنمان جاریست!

 

انتشارات دلیل ما به مناسبت فرا رسیدن ایام مسمومیت و شهادت شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام 5 کتاب معرفی می کند تا علاقمندان هر چه بیشتر با زوایای مختلف زندگانی حضرتش آشنا شوند.

 

1. گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام رضا علیه السلام / محمد رضا انصاری / چاپ هفتم / رقعی / شومیز / 48 صفحه = این کتاب از مجموعه 23 جلدی گزارش لحظه به لحظه از .... بیانگر گزارشی با تمام جزئیات شهادت امام رضا علیه السلام در قالب داستانی است تا معلوم شود پیامبر و ائمه علیهم السلام چه پیشگویی هایی درباره شهادت آن حضرت فرموده اند؛ و توطئه های مامون و ماجرای مسمومیت آن امام غریب در راه بازگشت از خراسان و شهادت حضرتش چگونه رخ داده، و تدفین معجزنمای امام طی چه مراحلی اتفاق افتاده است. کتاب «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام رضا علیه السلام» با قیمت 2000 تومان ارائه شده است.

 

  2. علی بن موسی علیه السلام، امام رضا / مرضیه محمد زاده / چاپ ششم / وزیری / سلفون / 840 صفحه = این کتاب در چهار فصل به واکاوی ابعاد مختلف زندگی امام رضا علیه السلام پرداخته است: فصل اول نگاهی به حکومت امویان و پیدایش عباسیان است. زندگانی تاریخی حضرت رضا علیه السلام در فصل دوم ذکر شده، و زندگانی معرفتی و فکری امام در فصل سوم بیان شده است. چهارمین فصل به امام رضا علیه السلام در آینه ادب اختصاص یافته است. کتاب «علی بن موسی علیه السلام امام رضا» با قیمت 38000 تومان ارائه شده است.

 

3. ژرفای امامت / مرتضی طاهری / چاپ دوم / رقعی / شومیز / 164 صفحه = این کتاب در 18 فصل به کاوش در خطبه تاریخی امام رضا علیه السلام در شهر مرو پرداخته است. کتاب «ژرفای امامت» با قیمت 1600 تومان ارائه شده است.

 

4. حدیث سلسله الذهب از دیدگاه اهل سنت / محمد محسن طبسی / چاپ اول / رقعی / شومیز / 184 صفحه = پژوهشی توصیفی تحلیلی از اطلاعات و گزارش های تاریخی و سخنان و عملکردهای اهل سنت درباره ورود امام رضا علیه السلام به نیشابور و حدیث معروف و مشهور سلسله الذهب در این کتاب ارائه شده است. کتاب «حدیث سلسله الذهب از دیدگاه اهل سنت» با قیمت 2100 تومان ارائه شده است.

 

 5. گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا علیه السلام به ایران/ محمد رضا انصاری / چاپ بیست و دوم / رقعی / شومیز / 64 صفحه = این کتاب از مجموعه 23 جلدی گزارش لحظه به لحظه از .... بیانگر گزارشی با تمام جزئیات سفر حضرت علی بن موسی علیه السلام به کشور ایران در قالب داستانی است تا معلوم شود این تبعید از کجا آغاز شد و طی چه مدتی حضرت از کدام شهرها عبور کرد و در طول مسیر چه اتفاقات و معجزاتی به وقوع پیوست تا به مقصد رسیدند. کتاب «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا علیه السلام به ایران» با قیمت 3000 تومان ارائه شده است.

 

 برای تهیه هر یک از این 5 کتاب می توانید به فروشگاه‌های انتشارات دلیل ما مراجعه کرده و یا از سایت دلیل ما به صورت آنلاین خریداری کنند./998/د102/ق 

منبع: انتشارات دلیل ما

ارسال نظرات