۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۶۷۲۴
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان به دنبال تغییر سیرت انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان این‌که دشمنان به دنبال تغییر سیرت انقلاب هستند، گفت: تثبیت، بقا و امنیت کشور مستلزم افزایش استحکام درونی و حفظ آن است.
سردار بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در همایش پرچم داران بصیرت که در مجنمع فرهنگی بعثت استان کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: تثبیت، بقا و امنیت کشور مستلزم افزایش استحکام درونی و حفظ آن است.


وی افزود: در گذشته مفاهیم سنتی همچون پول، جمعیت و وسعت جغرافیایی از مولفه های قدرت به شمار می رفتند اما امروزه با توجه به توصیه های ائمه اطهار علیهم السلام، رهبری مقتدر و کسب نگرشی آرمانی و پیوند آن با اندیشه های دینی سبب تولید قدرت می شود.


سردار ریحانی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در تلاش برای تسلط بر ذهن و افکار مسلمانان هستند زیرا در آن صورت می توانند مسلمانان را تسلیم افکار خود کنند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها به مساله نفوذ اشاره کرده و هشدار داده است، دشمن قصد دارد سیرت ایران را با حفظ صورت کنونی آن تغییر دهد و فکر و اندیشه غرب را ترویج دهد.

 

وی بیان داشت: باید دوست و دشمن خود را بازشناسیم و درست برنامه ریزی کنیم، اکنون در شرایطی حساس قرار گرفته ایم و باید مردم و مسوولان هوشیار و آگاه باشند.


سردار ریحانی با اشاره به همدلی علمای استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در استان با وجود علمای شیعه و اهل سنت، هندلی و همزبانی خوبی میان علما برقرار است و چالش بزرگ قومی و فرقه ای در استان وجود ندارد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: وجود ارزشمند علمای بزرگ در استان سبب شده که بستری از وحدت که بزرگ ترین مولفه قدرت ایران است در استان وجود دارد، لذا باید این مولفه را تحکیم بخشیده و حفظ کنیم.


وی در پایان عنوان داشت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف و از میان برداشتن اتحاد و همبستگی در کشور است زیرا این را تنها راه تسلط بر انقلاب می دانند،باید با حفظ اتحاد نقشه های دشمنان را برملا و نقش بر آب کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات