۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۰۶۷۴۳

فعالیت 40 مبلغ در شهرستان پلدختر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از فعالیت 40 مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان تا پایان ماه صفر خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای دهه پایانی ماه صفر 40 مبلغ مشغول فعالیت تبلیغی هستند.


وی هدف از اعزام و فعالیت مبلغان را تبلیغ و گسترش معارف اهل بیت(ع)، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، دشمن شناسی و بصیرت در جامعه به ویژه بین جوانان بیان کرد.


وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی عنوان داشت: این گفتمان ها تا پایان ماه صفر در مدارس برگزار می شود.


حجت الاسلام صیادی با بیان این که گفتمان های دینی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ حسینی، بصیرت زایی دانش آموزان، پاسخگویی به شبهات دینی و احکام دینی برگزار می شود، افزود: تبیین جایگاه اهل بیت(ع) و سیره نبوی از مهم ترین محور‌های بحث در گفتمان‌های دینی است.


وی حجاب و عفاف، مباحث مرتبط با نماز، ولایت فقیه، سیره اهل‌بیت(ع) و طرح مباحث دین گرایی و دین گریزی در بین جوانان، گرایش به فرقه های انحرافی و پیامدهای آن را از دیگر موضوعات گفتمان های دینی بیان کرد.


حجت الاسلام صیادی با تشکر از همکاری و تعامل آموزش و پرورش شهرستان پلدختردر راستای تعامل و همکاری در برگزاری گفتمان های دینی عنوان داشت: در هر دبیرستان دانش آموزان به مدت هشت جلسه در گفتمان های دینی شرکت می کنند.


رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه تصریح کرد: 1500 نفر از دانش آموزان پلدختر تاکنون در این کلاس ها شرکت کردند.


وی افزود: تشریح فلسفه و اهمیت اربعین حسینی، تبیین سیره زندگانی پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از جمله موضوعات سخنرانی مبلغان در دهه آخر ماه صفر است.


حجت الاسلام صیادی یادآور شد: 28 صفر مصادف با رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، عزاداری خیابانی با حضور هیأت مذهبی در میدان شهید بهشتی و در شب رحلت نیز محافل سوگواری در اکثر مساجد شهری و روستایی با حضور مبلغان بومی، اعزامی و مداحان می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات