۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۳۰۷۱۰۴

انتشار کتاب «پژواک اسارت»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «پژواک اسارت؛ واکاوی و تحلیل نقش حضرت زینب سلام الله علیها در حماسه حسینی» از سوی انتشارات بوستان کتاب روانه بازار نشر شد.
 کتاب «پژواک اسارت؛ واکاوي و تحليل نقش حضرت زينب سلام الله عليها در حماسه حسيني»

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «پژواک اسارت؛ واکاوی و تحلیل نقش حضرت زینب سلام الله علیها در حماسه حسینی» به قلم اسحاق حسینی کوهساری از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر  شد.

  

نهضت حسینی، حماسه پرشکوهی است که در دو مقطع کوتاه زمانی رخ داد: یک مقطع با دلاوری‌ها و جانبازی‌های امام حسین علیه السلام و یاران پاک‌باخته‌اش بود و مقطع دیگر، دوران اسارت خاندان اهل‌بیت علیهم السلام که فرماندهی آن را حضرت زینب سلام علیها به‌عهده داشت. عقیله بنی‌هاشم مانند مادرش زهرا، مدیریت بحران را با دو هدف پی‌گرفت: افشاگری بدون درگیری در جهت حفظ جان امام معصوم و صیانت از عفت و حرمت دودمان نبوی در بدترین شرایط اسارت، به ‌نحوی که با سخنرانی کوبنده خویش در کوفه و شام، توانست نه ‌تنها جلوی سوء‌ استفاده دشمن را بگیرد، بلکه حکومت ظلم اموی را رسوا کند.

 

موسسه بوستان کتاب، این اثر را که به تحلیل نقش اسارت حضرت زینب سلام الله علیها در تکمیل حماسه حسینی، مهار بحران‌ های رخ ‌داده در مسیر اسارت و تقابل نرم و کوبنده وی با طاغوت زمانه پرداخته، در شمارگان 1100 نسخه و 46 هزار تومان در قطع وزیری چاپ و منتشر کرده است.

 

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایتwww.bustaneketab.com  مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار شوند./998/د102/ق 

منبع: انتشارات بوستان کتاب

ارسال نظرات