۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۳۰۷۴۷۵
در قم؛

چهارمین دوره جام ورزشی وحدت حوزه و دانشگاه‌ برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین دوره جام وحدت مراکز حوزه و دانشگاه با همکاری واحد تربیت بدنی جامعة المصطفی العالمیه، جامعة الزهرا(س) و دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در قم برگزار می شود.
جام ورزشي وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش وحدت حوزه و دانشگاه چهارمین دوره جام فرهنگی و ورزشی وحدت مراکز حوزه و دانشگاه به میزبانی شهر قم برگزار می شود.

 

این مسابقات در رشته‌های پینگ و پنگ، شنا، تیر اندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت برگزار می شود.

 

علاقمندان برای ثبت نام در این مسابقات می‌توانند از 18 الی 24 آذرماه در سایت تربیت بدنی المصطفی به آدرس www.sport- miu.ir مراجعه کرده و برای شرکت در مسابقات ثبت نام کنند.

 

این مسابقات در دویخش خواهران و برادران برگزار شده و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح سلامت، نشاط و شادابی و افزایش وحدت و برنامه‌های فرهنگی میان مراکز حوزوی و دانشگاهی است.

 

همچنین این مسابقات تنها ویژه طلاب و دانشجویان نبوده و استادان و کارکنان این مراکز هم می‌توانند به صورت تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت کنند.

 

لازم به ذکر است، این مسابقات ویژه مراکز دانشگاهی و حوزوی استان قم بوده و امید است که در آینده‌ای نزدیک این مسابقات در راستای افزایش وحدت حوزه و دانشگاه در سطح کشور به صورت ملی برگزار شود./968/ت303/ف2

ارسال نظرات