۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۳۰۷۵۰۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

نیروهای ارزشی با انسجام و یکپارچگی سکان مجلس را در دست گیرند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقوی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نیروهای ارزشی و نیروهایی که حاضر هستند برای نظام و رهبری جان دهند و فداکاری کنند، باید وارد عرصه شده و با انسجام و یکپارچگی سکان مجلس را در دست گیرند.
حجت الاسلام سيدرضا تقوي رييس شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي کشور حجت الاسلام تقوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، شب گذشته در دومین گردهمایی نیروهای ارزشی استان مرکزی که در حسینیه بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: نیروهای حزب اللهی باید با اقتدار، حضور جدی، اعتقاد به راهی که انتخاب کرده اند، به دور از مسائل نفسانی، خودخواهی و غرور، منافع و مصالح نظام را در نظر بگیرند.

 

رسالت سنگین مجموعه حزب اللهی ها با توجه به شرایط فعلی کشور

رییس شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور با بیان این که در شرایط فعلی کشور مجموعه حزب اللهی ها رسالت سنگین تری به عهده دارند، گفت: نیروهای حزب اللهی باید با داشتن انسجام و افزایش مقبولیت مردمی در  حرکتی عظیم، در صف آرایی برای خنثی کردن همه توطئه های دشمنان شرکت کنند.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به این که امروز استان مرکزی در همگرایی نیروهای ارزشی از دیگر استان‌ها پیشی گرفته است، گفت: نیروهای ارزشی و اصولگرا با نقش آفرینی های پسندیده خود و اثرگذار بودن در جریان‌های کشور و سطوح مختلف جامعه به خوبی نقش آفرینی می کنند.

 

بسته شدن راه های نفوذ دشمن به داخل کشور

رییس شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور اظهار داشت: امروز ما با برنامه ریزی های منسجمی که در استان ها انجام داده ایم در صدد هستیم تا نیروهای مومن، بسیجی، ارزشمند و ولایی را جمع کنیم، همچنین در کشور یک جبهه ارزشی را ایجاد کنیم، تا ضمن اینکه پراکنده نباشند، بتوانند با حرکت های بالنده، پرنشاط و باشکوه در جریان های مختلف مربوط به سرنوشت کشور تاثیرگذار باشند.

 

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: امروز جامعه با مشکلات و چالش‌هایی مواجه است که با هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری تاکنون توانسته راه نفوذ دشمنان به داخل کشور را ببندد و ما نیز در شورای نیروهای ارزشی باید در این زمینه گام برداریم و با رهبر معظم انقلاب هم‌پیمان شویم.

 

نیروهای ارزشی باید با دشمنان برخوردی قاطع داشته باشند

رییس شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور با بیان این که باید با حرکت در مسیر ولایت، جامعه را از چالش و مشکل دور نگه داریم و در راستای ایجاد کشوری بالنده و باشکوه با ایجاد همدلی و انسجام حرکت کنیم، گفت: دولتمردان موظف به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند، همچنین نیروهای ارزشی باید دشمنان را که در مجلس ششم نیز به دنبال ساختار شکنی بودند شناخته و وارد عمل شوند و با دشمنان برخوردی قاطع داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که نیروهای ارزشی همواره مخالفانی دارند، گفت: این مخالفت ها تا جایی است که مسائلی همچون پول‌های کثیف و بورسیه‌ها و دکل‌های نفتی با بزرگنمایی‌ها مطرح شده و اصولگرایان را مقصر دانسته و با جهت دادن به اذهان مردم فضای اغتشاش‌آمیز ایجاد کردند.

 

توطئه‌های دشمنان نظام همچنان به قوت خود باقی است

حجت الاسلام تقوی با بیان این که نیروهای ارزشی و نیروهایی که حاضر هستند برای نظام و رهبری جان دهند و فداکاری کنند باید وارد عرصه شده و با انسجام و یکپارچگی سکان مجلس را در دست گیرند، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای در این زمینه انجام شده، اما توطئه‌های دشمنان نظام همچنان به قوت خود باقی است که شناسایی چالش‌ها و فضاسازی دشمنان باید از سوی نیروهای ارزشی با جدیت دنبال و رصد شود.

 

رییس شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور ابراز کرد: باید همگان به پا خاسته و با حرکتی همسو نیروهای ولایی را گردهم آورند و با ایجاد یک جبهه ارزشی در جامعه از پراکنده شدن جلوگیری کرده و در نهایت با حضوری موثر در جریان‌های کشور در دفع و رفع توطئه‌ها کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام تقوی در ادامه با بیان این که نیروهای ارزشی و اصولگرا خالصانه در تمامی صحنه‌ها همچون صحنه دفاع از میهن و تزریق روحیه مقاومت در ملت حاضر هستند، گفت: نیروهای ارزشی و اصولگرا در مسیر نظام جان و مال خود فدا می کنند و این نیروها باید روی کار بیایند./842/202/ب1

ارسال نظرات