۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۳۰۷۸۵۵

پیام تسلیت آیت الله حیدری در پی شهادت 3 شهید مدافع حرم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت شهیدان «ایوب رحیم پور، محمد هادی نژاد و اکبر شیر علی» پیام تسلیتی را صادر کرد.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت، شهیدان مدافعان حرم «ایوب رحیم پور، محمد هادی نژاد و اکبر شیرعلی» پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

قال رسول الله(ص): «الشهید ینظر فی وجه الله و انه راحه لکل نبی و شهید»

ابن بار در آستانه هجرت نبی اکرم و لیله المبیت مولای متقیان در بستر پیامبر(ص)، سه دلاور بسیجی خوزستانی که در مکتب ایثار و فداکاری مولای متقیان پرورش یافته اند درراستای دفاع از حرم زینبی به شهادت رسیدند.

به این وسیله شهادت بسیجی شهید «ایوب رحیم پور» از شهرستان امیدیه و بسیجیان شهید «محمد هادی نژاد و اکبر شیر علی» از شهرستان آغاجاری را محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق او، بستگان و عموم اهالی شهید پرور امیدیه و آغاجاری تبریک و تعزیت می گویم.

اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان و مغفرت و رضوان برای شهیدان مسألت دارم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا، این شهیدان در نبرد با گروه های تروریستی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده که در مراسم استقبال از این عزیزان که در فرودگاه بین المللی اهواز صورت گرفت، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آیت الله حیدری و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان سردار حسن شاهوار پور حضور داشتند.

گفتنی است شهید «ایوب رحیم پور» به عنوان چهارمین شهید مدافع حرم از شهرستان امیدیه و شهیدان «محمد هادی نژاد و اکبر شیرعلی» به عنوان دومین و سومین شهیدان مدافع حرم شهرستان آغاجاری شمرده می شوند./9456/102/ب1

ارسال نظرات